Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

با کشف جسد، محمد تقی شعبانی بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم جنایی راهی محل کشف جسد در منطقه مشیریه شدند،گرچه هیچ مدرکی که هویت مقتول را برملا کند، همراه جسد نبود، اما بازپرس جنایی در بررسی‌های میدانی متوجه رد خونی شد که در همان نزدیکی روی زمین کشیده شده بود. با دنبال کردن رد خون و پس از طی مسافتی حدود 100 متر، به خانه‌ای سه طبقه و قدیمی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحبخانه که مردی سالخورده بود به محض دیدن جسد داخل گونی وی را شناسایی کرد و گفت این پسرم کوروش است که از 11 روز قبل ناپدید شده بود.

پدر کوروش در ادامه تحقیقات گفت: چند سال قبل همسر اولم فوت کرد و من هم با زنی دیگر ازدواج کردم و با پسرم سه نفری دراین خانه زندگی می‌کردیم تا اینکه به طرز مرموزی پسرم ناپدید شد و موضوع را به پلیس هم خبر داده بودیم.

نامادری کوروش نیز اظهارات همسرش را تأیید کرد، اما صحبت‌های ضد و نقیض آنها، احتمال دست داشتن این زوج در قتل پسر جوان را مطرح کرد و به دستور بازپرس جنایی بازداشت شدند.

با گذشت 10 روز از دستگیری آنها سرانجام نامادری لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را برملا کرد، گرچه زن میانسال مدعی شده که به تنهایی پسر خوانده‌اش را کشته است اما فرضیه همدستی پدر مقتول همچنان در حال بررسی است.

گفت‌ و گو با متهم

چرا پسرخوانده‌ات را کشتی؟
از وقتی با پدرش ازدواج کردم او ارتباط خوبی با من نداشت و دلش نمی‌خواست من با پدرش زندگی کنم. با این حال من به خاطر شوهرم بدی‌های او را تحمل می‌کردم و حرفی نمی‌زدم .وقتی بزرگتر شد تصمیم گرفت در طبقه بالای خانه ما به تنهایی زندگی کند من و پدرش هم مخالفتی نکردیم تا اینکه چند روز قبل به سراغم آمد و دوباره سر موضوعی با من درگیری لفظی پیدا کرد و با تهدید از من خواست که از پدرش طلاق بگیرم.

به همین خاطر او را به قتل رساندی؟
از شنیدن حرف‌هایش شوکه شده بودم با این حال آن روز حرفی نزدم تا اینکه روز حادثه دوباره سر موضوعی با هم بحث کردیم و من هم ناگهان خشم و عصبانیت چند ساله‌ام را یک جا سرش خالی کردم و با یک میله آهنی ضربه‌ای به سر او زدم، بعد هم با چاقو کشتمش.

با جسدش چه کار کردی؟
پس از قتل، جسد را به داخل حمام بردم. وقتی شوهرم به خانه آمد و سراغ پسرش را گرفت گفتم نمی‌دانم کجا رفته یکی دو روز بعد شوهرم نگرانش شد و به پلیس خبر داد و با همه دوستان و آشنایان تماس گرفت اما خبری پیدا نکرد من که می‌ترسیدم جسد را پیدا کند یا بوی تعفن خانه را پر کند بعد از 5 روز زمانی که شوهرم در خانه نبود جسد را از حمام بیرون آوردم و به حیاط بردم و داخل گونی قرار دادم. بعد به یک کارتن خواب پول دادم که گونی را تا سر کوچه ببرد و داخل سطل زباله بیندازد. بعد از انتقال جسد، خانه را تمیز کردم و برای اینکه ردی به جا نماند، گوشی اش را شکستم و داخل سطل زباله انداختم تا فیلمی که از من گرفته بود از بین برود.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل قتل خانوادگی چاقوکشی جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد