Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در محفل خاطره گویی رزمندگان مدافع حرم به مناسبت روز جهانی مقاومت که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان و جمعی از رزمندگان مدافع حرم، دانشجویان و دانش‌آموزان در حسینیه شهدای مدافع حرم محلات سمنان برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی مقاومت روزی است که ترامپ فاسد و جنایتکار، دست به جنایتی بزرگ زد و فرمانده جبهه مقاومت اسلامی را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه و نوآورانه در دنیا بود، سردار دل‌ها، دفاع مقدس را پس از ۳۰ سال با یک مدال به روز شده نمایان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: حاج قاسم سلیمانی جبهه متحد اسلامی و جبهه مستضعفان عالم را تشکیل داد و همه ادیان و مذاهب را در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم ساماندهی کرد.

سلامی گفت: حاج قاسم یک مدل را در مواجهه با استکبار ترسیم کرد و با تمام پیچیدگی‌هایی که در منطقه داشت به دنیا ارائه داد.

وی ادامه داد: حاج قاسم فقط یک انقلابی نبود، یک سیاست‌مدار و دیپلمات بود. معادلات را خوب می‌شناخت و بهترین راه‌حل را ارائه می‌داد، او مرد میدان‌های سخت بود و در خط مقدم، تصمیمات واقعی را می‌گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: آنچه سردار سلیمانی را در چشم جهانیان و ملت بزرگ ما عزیز کرد تجربه گران‌مایه دفاع مقدس، ایمان، اخلاص و توکل به خدا، آرمان‌گرایی واقع‌بینی، پیروی محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌کارگیری دقیق تدابیر رهبری و ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر ایشان بود.

 سلامی افزود: مکتب حاج قاسم مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، مکتب حسین بن علی (ع)، مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی (ره)، امامت و هدایت ولایت امام خامنه‌ای است.

وی بیان کرد: امروز مکتب حاج قاسم فقط متعلق به ایران نیست، امروز در اروپا، آسیا، آمریکا شمالی و جنوبی، قفقاز و کشورهای منطقه صحبت از این مرد بزرگ و مجاهدت‌های اوست و اکنون از الگو حاج قاسم و مجاهدت‌های بی‌نظیر او در اقصی نقاط دنیا استفاده می‌شود و مردم عزیز نباید هیچ‌گاه این مجاهدت بزرگ فی سبیل الله و یاران فداکارش را فراموش کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس مکتب حاج قاسم حاج قاسم سردار سلیمانی دفاع مقدس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه