Web Analytics Made Easy - Statcounter

شلیک موشک‌ها به قلب تروریست تنها گوشه ای از یک انتقام سخت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، دی ماه ۹۸ حادثه ای رخ داد که ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان، یکپارچه در غمی عظیم فرو رفتند، داغ بزرگی بر دلها سنگینی می کرد، ترور شهید سردار سلیمانی، قهرمانی که یک تنه در برابر همه زورگویی ها و ظالمان ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان حرم در کنار سردار سلیمانی در منطقه به گونه ای اقدام کردند که استکبار و در راس آن آمریکا لحظه ای آرام نداشتند، این حضور قهرمانان در میدان نبرد با گروهک های تروریست، لرزه بر اندام دشمن انداخته بود و منافع خود را در خطر می دید.

سردار سلیمانی، مرد میدان که نامش تا ابد به نیکی و شجاعت خواهد درخشید، توانست ریشه داعش را بخشکاند و داعش را که عروسک خیمه شب بازی آمریکا بود از بین ببرد، حرفش حرف بود، با صداقت رفتار می کرد و مهربانی و شجاعتش در دل همه مردم نفوذ کرده بود، بزرگ مردی که با اقتدار در برابر زورگویان ایستاد و نشان داد که مدافع حقوق مظلومان عالم است.

وقتی آمریکا قدرت و رشادت سردار سلیمانی را در منطقه دید، دست به ترور ناجوانمردانه ای زد و سردار سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۹۸ به شهادت رسید، به محض اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی، خون در رگ های ملت ایران و ملت های دیگر به جوش آمد، همه به صحنه آمدند تا با حضورشان بگویند هر قطره خون شهید سلیمانی، دریایی از غیرت و اقتدار را به راه می اندازد.

هیچ اقدامی بدون واکنش نمی ماند

آمریکا تلاش کرد که بعد از شهادت سردار سلیمانی، مرد میدانی که پرچمدار مبارزه با تروریست بود بتواند، تفکرش را از بین ببرد اما به خوبی متوجه شدند که بعد از شهادت سردار سلیمانی موجی عظیم از خشم و انزجار علیه آمریکا در دنیا شکل گرفت و این اقدام تروریستی آمریکا سبب شد تا پس از شهادت حاج قاسم، ملتها بیشتر و محکم تر در این مسیر گام بردارند.

اما از همان ساعت های اول شهادت سردار سلیمانی، همه ملتها یکپارچه خود را برای انتقام سخت آماده کرده بودند، انتقام به یک مطالبه اصلی تبدیل شده بود، باید در همان روزهای نخست واکنشی به این اقدام آمریکا صورت می گرفت، لذا در ۱۸ دی ماه سال ۹۸ حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد با رمز یا زهرا(س) و به نام عملیات شهید سلیمانی با شلیک ده ها موشک انجام شد.

این پایگاه، یکی از پایگاه های مهم و استراتژیک آمریکا محسوب می شد که این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان داد دوران بزن دررو تمام شده و اگر کسی یکی بزند، ۱۰ تا می خورد، اما این شلیک موشکها به قلب پایگاه آمریکا در بغداد تنها یک سیلی در انتقام خون سردار سلیمانی بود.

قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای رسیده که در جریان اصابت موشک ها به پایگاه عین الاسد، آنها حتی جرات کوچکترین واکنشی را نداشتند.

حمله به عین الاسد، برگ جدیدی در تاریخ تحولات منطقه

سردار «حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در تشریح جزئیات این عملیات گفت: ۱۳ فروند موشک از نوع موشک‌های «فاتح-۳۱۳» و قیام  به سمت پایگاه‌ آمریکا شلیک شد که همه موشک‌ها به هدف اصابت کرد و با وجود اینکه آمریکایی‌ها تعداد زیادی هواپیما در پرواز داشتند، حتی یک تیر هم به سمت موشک‌های ایران شلیک نشد و آن‌ها نتوانستند به مقابله بپردازند.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشته که تیری علیه آمریکا شلیک شود و کشوری مسئولیت آن را بپذیرد و این اقدام موشکی که در واکنش به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و با اجماع جمعی در همه گروه‌ها و اقشار مردم به صورت دقیق و حساب شده انجام شد برگ جدیدی را در تاریخ تحولات منطقه رقم زد.

حمله موشکی به عین الاسد، قدرت و اقتدار امنیتی را نشان داد

همایون رهبران کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، انتقام سخت به یک مطالبه اصلی در بین همه ملتها تبدیل شده بود و این مطالبه متعلق به قلوب همه بود، انتقام از خون کسی که مردانه در میدان نبرد با تروریست ایستاد.

وی افزود: در همین راستا برای نشان دادن قدرت پوشالی آمریکا و اینکه هیچ اقدامی بدون پاسخ نمی ماند، پنج روز بعد از شهادت سردار سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد در دستور کار قرار گرفت که این اقدام حاوی چند پیام بسیار مهم بود، یکی اینکه آنها در حد و قواره ای نیستند که هر آنچه بخواهند را انجام دهند و دوم اینکه توان و اقتدار موشکی ایران در این حمله به دنیا اثبات شد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: البته این حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد فقط یک پاسخ مقطعی بود و انتقام اصلی، اخراج آمریکا از منطقه است که مشاهده شد طی این مدت انزوا و افول آمریکا تسریع شده است.

رهبران بیان کرد: آمریکا از گسترش تفکر حاج قاسم هراس داشت و به همین دلیل دست به ترور زد چرا که می دانست جبهه مقاومت در حال پیشروی بوده و این تفکر به سرعت در بین همه ملتهای آزادیخواه در حال ترویج است اما بعد از شهادت سردار سلیمانی، تفکر حاج قاسم بسیار زیاد گسترش یافت و همه نقشه های آنها نقش بر آب شد.

وی خاطرنشان کرد: گام بعدی، زدودن رژیم صهیونیستی از منطقه است، در واقع پاکسازی تفاله های نظام سلطه از منطقه یکی از مهمترین اهدافی است که مد نظر قرار دارد، امروز دنیا شاهد است که هیمنه آمریکا شکسته شده و دشمن به خوبی متوجه شده که اگر دست از پا خطا کند، بی پاسخ نخواهد ماند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار اثر گذار بود و نشان داد تبلیغات پوشالی و سیاه نمایی آنها در دنیا جایی ندارد و همه ملتها از رشادتهای سردار سلیمانی مطلع بوده و در همین مسیر تا نابودی استکبار قدم برمی دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بعد از شهادت سردار سلیمانی موشک ها همه ملتها عین الاسد حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • (ویدئو) اصابت موشک به پایگاه صهیونیستی مرون
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه