Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سمانه یوسفی افزود: این شرکت توانست در دوران کرونا با تقویت زیرساخت ها و همچنین رفتن به سمت بازارهای متفاوت، ظرفیت پذیرش خود را افزایش دهد.

وی ادامه داد: نگاه به آینده، ایجاد زیرساخت های مناسب ، تغییر بازار هدف  تغییر استراتژی و توسعه بازار هتل‌های فرودگاهی از جمله دلایل افزایش ظرفیت هتل به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با بیان اینکه مدت اقامت میهمان در هتل های فرودگاهی در مقایسه با یک سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد:هتل در یک سال گذشته به بازار گسترده ای برای برگزاری همایش ها و اقامت میهمانان واحدهای صنعتی اطراف که برای برگزاری همایش دچار مشکل بودند، تبدیل شده است.

وی گفت: با دریافت مجوز منطقه آزاد و با توجه به قرارگیری هتل های فرودگاهی به عنوان تنها هتل در منطقه آزاد اقتصادی تهران (شهر فرودگاهی) موفق شدیم با وجود کاهش و تعلیق پروازها ، پذیرای شماری از اتباع و مسافران که قصد سفر به کشورهای آسیای میانه و آسیای شرقی را داشتند، باشیم.

یوسفی افزود: بتازگی نیز دولت صدور ویزای توریستی را از سر گرفته که قطعا آوردهای مناسبی برای حوزه گردشگری و هوانوردی کشور خواهد داشت اما آنچه بیش از پیش اهمیت دارد، تغییر نگاه به صنعت گردشگری است.

وی ادامه داد: هتل‌های فرودگاهی به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی درخصوص مقابله با کرونا و همچنین انجام تبلیغات مفید و موثر، مورد استقبال گروه‌ها و طبقات مختلف قرار گرفته است.

شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گردشگری هتل های فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید