Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با اینکه حاج قاسم یک شخصیت نظامی خاص بود اما هرگز مردم را رها نکرد.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با ایسنا، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: شهید سلیمانی از مصادیق بارز گفتمان انقلاب اسلامی بود. اگر بخواهیم از ابتدای انقلاب تا به امروز ۵ شخصیت را نام ببریم، شهید سلیمانی این حق را دارد که شخصیت ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ثبت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب اسلامی بر مدار مردم شکل گرفت و شخصیت مردمی حاج قاسم واقعا بارز بود.

وی در ادامه اظهار کرد: با اینکه حاج قاسم یک شخصیت نظامی خاص بود اما هرگز مردم را رها نکرد. دومین شاخص بارز شخصیت شهید سلیمانی اخلاص وی بود. بنده نقل قول های متفاوتی شنیدم که ایشان  در همه کارهایی که انجام می داد حتی در میدان جنگ نیز با اخلاص بود. شهید سلیمانی در عین حال که از حریم حرم های متفاوت دفاع می کرد اما حقوق حقه ملت ایران را با جدیت دنبال می کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سردار سلیمانی صرفا در عرصه نظامی نقش آفرینی نکرد بلکه پازل های اقتصادی را نیز مدنظر قرار می داد. حاج قاسم به  آزادی عمل همه جریان های سیاسی در درون گفتمان سیاسی بها می داد. حاج قاسم انقلاب اسلامی را برای همه مردم و همه جریان های سیاسی می دانست. دانشگاه ها به جای دنبال کردن کارهای سطح پایین باید دیدگاه و گفتمان شهید سلیمانی ها را برای جوانان تبیین کنند.

بابایی کارنامی در ادامه تاکید کرد: آموزش و پرورش باید حتما کتابی را در این خصوص به منظور فرهنگ سازی برای نسل جوان تهیه کند. اینکه گفتمان شهید سلیمانی را فقط به جریان نیروی قدس محدود کنیم جفا در حق ایشان است.

وی افزود: ما باید در قانون گذاری نیز از حاج قاسم به عنوان یک الگو استفاده کنیم. باید از شخصیت بی بدیل ایشان در تمام امور استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی بابایی کارنامی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک