Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح در دوران شیوع کرونا با توان عملیاتی بالا به یاری بیماران شتافتند که این افتخاری برای بخش بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی روز شنبه در آیین برپایی و افتتاح بیمارستان صحرایی شهید مختاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عملیاتی فتح المبین که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: کرونا فرصتی شد تا بخش بهداشت و درمان در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران جوهره وجودی خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این توان عملیاتی بالای بخش بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح در خدمت رسانی به بیماران کرونایی را یک افتخار بزرگ برای این بخش دانست و گفت: این توان عملیاتی بالا حاصل آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی اظهارداشت: بخش بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح در هشت سال دفاع مقدس در خدمت رسانی به مجروحان افتخار آفرید و نقش تعیین کننده‌ای در کمک رسانی به مصدومان و رزمندگان داشت.

وی همچنین برپایی بیمارستان صحرایی شهید مختاری ارتش در منطقه فتح المبین به عنوان یکی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: این بیمارستان در هشت سال دفاع مقدس به ۱۰۰ هزار رزمنده خدمات درمانی ارایه کرد ضمن اینکه معراج هشت هزار و ۱۱۸ شهید والامقام بود.

امیر سرلشکر موسوی از افرادی که در برپایی این بیمارستان صحرایی همکاری و مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

یادمان فتح المبین یادگار ارزشمند عملیات غرور آفرین فتح المبین در سال ۱۳۶۱ به شماره ۱۷ در فهرست میراث دفاع مقدس ثبت شده است.

در عملیات غرورآفرین فتح المبین که دوم فروردین ماه ۱۳۶۱ با رمز یا زهرا (س) در غرب شوش و دزفول انجام شد نیرو‌های متجاوز بعثی از مناطق مرزی ایران عقب رانده شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران بیماری کرونا ویروس کرونا بخش بهداشت و درمان جمهوری اسلامی نیرو های مسلح فتح المبین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه