Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@18:14:14 GMT

حوادث اخیر اصفهان ۱۷ مصدوم برجاگذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۳۰۶

حوادث اخیر اصفهان ۱۷ مصدوم برجاگذاشت

سخنگو و رییس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲ و ۴۲ دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی یک باب مغازه لوازم‌یدکی خودروهای سنگین در محدوده شاپور جدید به اتاق فرمان ۱۲۵ اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲۲ به محل اعزام شدند.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران افزود: گروه اعزام‌شده به محل با سرعت آتش را خاموش از توسعه و سرایت آن به دیگر مغازه‌های مجاور جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این حادثه مصدومی نداشت ادامه داد: علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان درباره آتش‌سوزی گسترده پمپ‌بنزین خاتون‌آباد در چهارشنبه‌شب اظهار داشت: در این حادثه تانکر ۲۰ هزار لیتری بنزین در حال تخلیه سوخت به مخزن اصلی بنزین دچار حادثه شد که با سرعت عمل بالای نیروهای آتش‌نشانی از وقوع فاجعه‌ای بزرگ جلوگیری شد.

وی درباره برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با پایه‌های زیرگذر تمدن در شهر اصفهان و اعزام نیروهای ایستگاه شماره ۲۵ نیز تصریح کرد: این حادثه ۴ از سرنشینان این خودرو مصدوم و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

کاوه آهنگران تأکید کرد: رعایت نکات ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر می‌تواند از بروز چنین حوادثی جلوگیری کند.

وی همچنین گفت: تصادف، واژگونی و نشت بنزین و روغن هیدرولیک از خودروی سواری پژو ۲۰۷ زیر پل اطشاران در بزرگراه شهید آقا بابایی موجب مصدومیت راننده این خودرو شد که توسط نیروهای ایستگاه ۲۵ از خودرو خارج و به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان درباره تصادف یک دستگاه خودروی پراید با درخت در خیابان صمدیِه لباف خاطرنشان کرد: پس از اعلام این حادثه نیروهای امداد و نجات ایستگاه شماره ۱۶ به محل اعزام و با ایمن‌سازی محل حادثه، راننده مصدوم را که یک مرد ۳۵ ساله بود از داخل خودرو آزادسازی شد و به عوامل اورژانس شهری تحویل دادند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز درباره چندید حادثه در روزهای پایانی هفته گفت: ساعت ۱۶ و ۵۱ دقیقه روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در ۵ کیلومتری بعد از پلیس‌راه شهرضا به اورژانس اعلام و یک واحد آمبولانس از این مرکز و ۲ واحد امدادی از هلال‌احمر به محل اعزام شدند.

عباس عابدی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی پنج نفر شامل یک مرد، یک زن، ۲ دختربچه و یک پسربچه  مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل، به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

وی درباره گازگرفتگی در منازل مسکونی هوانیروز واقع در خیابان هزارجریب اصفهان در ساعت ۲۲ و ۶ دقیقه شب گذشته افزود: در این حادثه که به دلیل استفاده از زغال برای گرم کردن اتاق رخ‌داده بود ۲ دختربچه ۸ و۱۰ ساله با منوکسیدکربن مسموم و به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.  

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۸ و ۱۸ دقیقه بامداد روز گذشته نیز به دلیل اختلال در عملکرد بخاری گازسوز در منزلی در روستای یفران شهرستان اصفهان موجب مسمومیت تنفسی سه زن شد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

یفران، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است.

عابدی بیان کرد: در حادثه دیگری یک زن ۴۲ ساله در روستای قوجان خوانسار به دلیل بروز اشکال در بخاری گازسوز، دچار مسمومیت تنفسی با گاز منوکسیدکربن شد که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان فاطمیه خوانسار منتقل شد.

شهرستان خوانسار در ۱۶۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد .

برچسب‌ها آتش نشانی اصفهان سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اصفهان سازمان اورژانس کشور آتش نشانی اصفهان سازمان اورژانس کشور منتقل شدند آتش نشانی منتقل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین