Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:25:44 GMT

مرز مهران کماکان به روی زائران بسته است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۳۱۷

مرز مهران کماکان به روی زائران بسته است

علی‌عباس شفیعی فرماندار مهران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با هدف کاهش آمار مبتلایان به کرونا و جلوگیری از ورود سویه جدید اومیکرون مرز مهران از چهارم دی ماه به روی زائران همچنان بسته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه چهارم دی ماه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور، کماکان مرز مهران به روی زائران و گردشگران بسته است و تاکنون از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی هیچ گونه ابلاغیه و مصوبه‌ای برای بازگشایی مرز ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهران عنوان کرد: اتباع خارجی در صورتی اجازه ورود به کشور را دارند که دارای تست پی. سی. ار و کارت واکسیناسیون باشند، افرادی که مشکل داشته باشند عودت داده می‌شوند.

شفیعی گفت: افراد ایرانی که مشکوک به کرونا باشند بر اساس ابلاغیه جدید طرح مراقبت‌های مرزی، مکان برای قرنطینه این افراد در مرز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مرز مهران قرنطینه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد وحیدی، بعد از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه تهران یک پنجم جمعیت کشور را در خود جا داده است، گفت: تقسیمات کشوری یک ابزار برای اداره بهتر و رسیدگی بهتر به این جمعیت است.

وی گفت: در استان تهران توازن خوبی نداریم، در بعضی شهرهای استان وضع خوب است و در برخی شهرها وضعیت مناسبی نداریم.

وزیر کشور با بیان اینکه بحث تقسیم استان تهران مدتی است، مطرح شده است، گفت: هدف از تقسیمات استان تهران جلوگیری از تمرکززدایی و امکان رسیدگی بهتر به شهرهای کمتر توسعه یافته و اداره بهتر است.

وی اضافه کرد: سیاست دولت در راستای ایجاد عدالت و بهبود رفاه برای شهروندان است و برای بهتر اداره شدن، تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران را در برنامه داریم.

وحیدی جمعیت شهرستان‌های غرب تهران را سه میلیون نفر عنوان کرد و گفت: این جمعیت از میزان جمعیت بسیاری از استان‌های کشور بیشتر است لذا به منظور ابزار اداره، توسعه، توازن و عدالت بهتر استان‌های جدید در غرب و شرق تهران تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تقسیم تهران توسط دولت در دست بررسی است، گفت: برای این امر مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود.

وحیدی به انتقال پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: این امر ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه دارد.

دیگر خبرها

  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود