Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت پرو، اولین مورد مرگ مرتبط با "فلورونا" (عفونت همزمان آنفلوآنزا و کووید-۱۹) در این کشور را گزارش کرد که مربوط به یک بیمار ۸۷ ساله بوده و این بیمار در برابر ویروس کرونا نیز واکسینه نشده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گفته "سزار مونایکو"، متخصص مرکز ملی اپیدمیولوژی، پیشگیری و کنترل بیماری‌های این وزارت بهداشت پرو، فرد فوت شده یکی از سه مورد فلورونای شناسایی شده در منطقه "آمازوناس" در شمال پرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش ‌ها، فوت این بیمار در روز پنج شنبه ثبت شده است.   وی گفت: دو مورد دیگر شامل یک بیمار خردسال و همچنین یک فرد ۴۰ ساله بوده که به طور کامل علیه کووید-۱۹ واکسینه شده بود.   مونایکو تاکید کرد: افراد آلوده علائمی مانند سرفه، گلودرد و ضعف عمومی را نشان دادند و از مردم خواست که علیه کووید-۱۹ و آنفلوآنزا واکسینه شوند زیرا خطر مرگ را کاهش می دهد.   وی هشدار داد: در نظر گرفتن این موضوع مهم است چرا که در حال حاضر مواردی از شیوع نسبتا گسترده آنفلوآنزای H۳N۲ در برخی از مناطق کشور را شاهد هستیم.   به گزارش شینهوا، پرو در روز سه شنبه از موج سوم موارد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد که با ورود سویه امیکرون در ماه دسامبر تسریع شد و تاکنون ابتلای ۳۰۹ مورد به آن در این کشور آمریکای جنوبی تایید شده است.   اولین مورد ابتلای همزمان و ترکیبی به ویروس‌های کووید-۱۹ و آنفلوانزا موسوم به "فلورونا" هفته گذشته در سرزمین‌های اشغالی گزارش شد و در حال حاضر کارشناسان در بسیاری از کشورها در حال بررسی جزئیات بیشتر درباره این وضعیت "هم‌ابتلایی" در بیماران هستند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارائه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

دیگر خبرها

  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن