Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:17:13 GMT

آیا امکان انجام تست کرونا در منزل وجود دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۷۱۹

آیا امکان انجام تست کرونا در منزل وجود دارد؟

پس از همه گیری بیماری کرونا، همه افراد به دنبال روش های مناسب برای تشخیص این بیماری بوده اند. تست کرونا بهترین و ایمن ترین روش برای تشخیص این بیماری است. اما برای انجام آن باید به مراکز درمانی مراجعه کرد و همین امر سبب می شود افراد مشکوک به این بیماری در صف منتظر بمانند و همین امر چالش های زیادی را برای آنها به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بهتر است بدانید مراکز درمانی معتبر متعددی هستند که این تست را در منزل انجام می دهند. همچنین، این مراکز خدمات دیگری مانند فیزیوتراپی در منزل و آزمایش در منزل را نیز به کسانی که به دنبال خدمات درمانی در منزل هستند ارائه می دهند.

آیا تست کرونا در منزل معتبر است؟

شاید بتوان گفت یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در این مورد پرسیده می شود این است که آیا انجام تست کرونا در منزل معتبر است! بهتر است بدانید اگر شما از مراکز معتبر درمانی بخواهید این کار را برای شما انجام دهند، دیگر نباید نگران اعتبار آن باشید. زیرا این مراکز با آزمایشگاه های معتبر در تماس هستند و پس از انجام تست، آن را به آزمایشگاه های معتبر ارسال می کنند و پاسخ را به دست شما می رسانند.

چقدر طول می کشد تا پاسخ تست کرونا در منزل به دستمان برسد؟

با توجه به این موضوع که کرونا یک بیماری نگران کننده است هیچ کس دوست ندارد که مدت طولانی منتظر بماند. با توجه به این موضوع این مراکز سعی می کنند تا پاسخ را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست بیماران برسانند. به طور متوسط پاسخ تست بین 6 تا 8 ساعت برای فرد ارسال می گردد. این پاسخ ابتدا به صورت پیام ارسال می شود و پس از آن پاسخ کتبی به درب خانه بیمار فرستاده می شود.

آیا با این تست می توانیم به سفر برویم؟

بسیاری از کسانی که برای تست کرونا در منزل اقدام می کنند، می خواهند به سفرهای خارجی و گاهی داخلی بروند. بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که این مراکز تست را به آزمایشگاه های معتبر می فرستند، پاسخ آنها مورد تایید نهادهای قانونی است. با وجود این، توصیه می شود از قبل در این مورد اطلاعات کسب کنید که پاسخ تست کرونا که آن مرکز از شما می گیرد مورد تایید کدام ایر لاین هاست. این امر سبب می شود تا شما با دید باز برای انجام آزمایش در منزل اقدام کنید و سپس به سفر خوبی بروید.

تست کرونا چگونه انجام می شود؟

انجام تست کرونا در منزل به صورت زیر است:

 ابتدا سواب به درون گلو برده می شود و مخاط گلو جمع آوری می شود.  سپس سواب به درون بینی برده می شود و مخاط بینی جمع آوری می شود.  این سواب در یک شیشه محلول گذاشته می شود و سپس برای آزمایشگاه ارسال می گردد.

بهتر است بدانید گاهی فرد متخصص که آزمایش را می گیرد با توجه به حالت جسمانی بیمار تصمیم می گیرد تنها مخاط گلو یا بینی را جمع آوری کند. این امر هرگز به اعتبار آزمایش خدشه ای وارد نمی کند و مطابق با تشخیص فرد متخصص انجام می شود.

خدماتی درمانی در منزل شامل چه مواردی می شود؟

تست کرونا در منزل یکی از صدها خدماتی است که این مراکز ارائه می دهند. یکی از پر طرفدارترین خدمات این مراکز فیزیوتراپی در منزل است. کسانی که به فیزیوتراپی در منزل نیاز دارند، از دردهای استخوانی و مفصلی رنج می برند و همین امر سبب می شود خروج از منزل برای آنها دشوار باشد. این مراکز با در نظر گرفتن خدماتی مانند فیزیوتراپی در منزل به افراد کمک می کنند تا بهتر زندگی کنند و درد خود را کنترل نمایند.

آیا این مراکز مجوز دارند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که افراد در زمان مراجعه به این مراکز می پرسند در این زمینه است که آیا این مراکز مجوز دارند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم این مراکز دارای مجوزهای رسمی از سازمان های بهداشتی هستند و شما می توانید قبل از دریافت خدمات این مجوزها را استعلام بگیرید. در واقع، سازمان بهداشت با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران به مراکز درمانی مجوز داده است تا خدمات خود را به بیماران ارائه دهند.

 تمامی این مراکز با پزشکان و پرستان متخصص همکاری دارند و هرگز فرد آماتور و یا آموزش ندیده برای ارائه خدمات فرستاده نمی شود. در نتیجه، شما می توانید با اطمینان خاطر و به هدف ارتقا سلامتی خود به مراکز درمانی ارائه خدمات درمانی در منزل مراجعه کنید.

تا اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تست کرونا در منزل در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما از مراکز معتبر خدمات بخواهید تا این خدمات را به شما ارائه دهید باید اطمینان داشته باشید که افراد متخصص این تست را از شما می گیرند و آزمایش را به آزمایشگاه های معتبر ارسال می کنند. پاسخ تست در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسد. همچنین، این مراکز خدمات دیگری ماند فیزیوتراپی در منزل و آزمایش در منزل را نیز انجام میدهند. اگر به دنبال مرکز درمانی معتبر هستید تا خدمات از آن دریافت کنید می توانید به نرسینو (nursino.com ) مراجعه نمایید. این مرکز سابقه درخشانی در این زمینه دارد و خدمات ارزنده ای را به بیماران ارائه می دهد.

کد خبر 1590310

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آزمایشگاه های معتبر فیزیوتراپی در منزل تست کرونا در منزل بهتر است بدانید مراکز درمانی انجام تست پاسخ تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی خبر داد.

مصطفی زبردست امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) گفت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است. در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بودند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تامین دارو و واکسن‌های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

او اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان ارزیابی کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران دانست.

وی افزود: با اقدامات انجام‌شده، کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت