Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -داریوش امانی در بازدید از محور‌های مواصلاتی گرفتار سیلاب و بارندگی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان، بسیاری از محور‌های مسدودی ناشی از سیلاب در این منطقه بازگشایی شده و همچنان تعدادی از محور‌ها بویژه محور اصلی کنارک- جاسک مسدود است که بزودی تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت هفت کیلومتر از این مسیر مهم با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال سریعا آغاز خواهد شد.

وی گفت: همچنین در مسیر‌های قصرقند - دشتیاری - چابهار - کنارک، پلی وجود دارد که پیش از این اقدامات آن انجام شده و برای تکمیل، نیازمند اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است که مقرر شد این اعتبار در اسرع وقت در اختیار استان قرار داده شود تا این پروژه تکمیل شود.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر دارد ترمیم و تعمیر ابنیه‌های بقیه پروژه‌های سیل جنوب سیستان و بلوچستان را بعد از برآورد خسارت و اعتبار سیل که از طریق استان اقدام خواهد شد، انجام دهد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای سیلاب و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور