Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، ما اغلب به این فکر کرده‌ایم که آیا خودروهای دو نفره در عصر خودمختار طول عمر زیادی خواهند داشت؟ به نظر می‌رسد هر کابین مفهومی کاملا خودمختار یا بر روی یک چیدمان صمیمی چهار نفره در مقابل یا یک پیکربندی مینی‌بوس بزرگ‌تر و مناسب‌تر از سواری تمرکز دارد. از آنجایی که بحث رانندگی در اینجا دیگر مطرح نیست، بنابراین مزیت‌های هیجان‌انگیز رانندگی با کوپه‌ها عمدتا باطل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، شاید خودروی دو در دو نفره در نهایت به یک دایناسور فراموش شده تبدیل شود.

اینر اسپیس نه خیلی سریع اما نشان می‌دهد که چگونه طراحی اسپورت و فضای داخلی دو صندلی می‌تواند در دنیای خودران بیشتر از همیشه با یکدیگر مرتبط باشند.

کادیلاک این کانسپت را به‌عنوان تجسم مجدد یک خودروی کوچک کلاسیک توصیف می‌کند و در آن از یک سقف شیشه‌ای پانوراما استفاده می‌کند که به سمت کناره‌های خودرو جمع‌ می‌شود تا راهی برای ارتباط با دنیای بیرون برقرار شود.

تمرکز کادیلاک در اینجا بیشتر بر داخل خودرو است؛ جایی که دو سرنشین را در یک نیمکت به سبک صندلی‌های رومانتیک قرار می‌دهد و پیش روی‌شان یک صفحه نمایش LED نسبتا خمیده بزرگ قرار داده است. این صفحه جایی است که سرنشینان از برنامه‌های واقعیت افزوده، سرگرمی یا برنامه‌های بازیابی سلامتی استفاده می‌کنند.

البته اگر دو سرنشین نخواهند روی یک نیمکت بنشینند، این امکان وجود دارد که صندلی سرتاسری خودرو به دو صندلی مجزا که کمی از یکدیگر فاصله می‌گیرند، تقسیم می‌شود.

ارتفاع پایین این کادیلاک مدیون نوع قرارگیری بسته باتری‌های این کانسپت است که این اجازه را می‌دهد که داخل خودرو حتی فضای بیشتری هم داشته باشد.

کد خبر 648564 برچسب‌ها خودرو - جهانی شرکت‌ خودروسازی‌ جنرال موتورز خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی شرکت خودروسازی جنرال موتورز خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم

ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد. ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد. ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد. به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • سیر تکامل کادیلاک: سفری 122 ساله در دنیای تجملات و قدرت (فیلم)
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم