Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@18:57:11 GMT

حمله مدیراسبق استقلال به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۱۳۴۴

حمله مدیراسبق استقلال به پرسپولیس

خبرورزشی نوشت:مجید صدری در تلویزیون نسبت به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد و پای کاظم اولیایی را هم به میان کشید. ناطقان: سرپرست پرسپولیس در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شد اگر کاظم اولیایی عضو کمیته تعیین وضعیت آن مصاحبه‌ها را انجام نمی‌داد، مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس صادر می‌شد! این ادعا با واکنش اولیایی همراه شد و او در گفت‌وگو با خبر ورزشی نسبت به حرف‌های صدری واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






متأسفانه یک عده عکس مار را می‌کشند و می‌خواهند تأکید کنند که این مار است غافل از اینکه مردم ما باسواد هستند و می‌توانند املای درست این کلمه را از دیکته نادرست آن تشخیص بدهند. در یک برنامه تلویزیونی با جملاتی سخیف که در واقع حکم فرار به جلو را داشت، عده‌ای با تردستی تمام مشکلات خودشان را گردن دیگران انداختند. باشگاه‌های ما باید استانداردها را رعایت می‌کردند ولی...

بعضی از مسئولان باشگاهی که سرمربی آن صراحتاً می‌گوید به پدیده بدهکار هستیم و حکم آن هم موجود است با پر رویی هر چه تمام‌تر به شعور هواداران خودشان توهین می‌کنند.

جملاتی مانند اینکه مجوز حرفه‌ای ما تا ۹۸ درصد تأیید شده بود و ... حرف‌های سخیفی است که از دهان عده‌ای خارج می‌شود.

خدا به داد آینده ورزش ایران و به‌ویژه فوتبال این کشور برسد.

 بعید می‌دانم این حرکات ما را عاقبت به خیر بکند. این افراد به شعور مردم توهین می‌کنند و امیدوارم فرصتی باشد تا مردم بفهمند درون این باشگاه‌ها چه خبر است و افراد با چه سیاستی می‌خواهند باشگاه‌های بزرگ را اداره کنند.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: ناطقان ، استقلال ، پرسپولیس ، لیگ ، قهرمانان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ناطقان استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!

وینفرد شفر از علی خطیر انتقاد کرده است.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی و اسبق استقلال درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال صحبت هایی را انجام داد.

وینفرد شفر به فرهیختگان گفت: 

خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود:

خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور