Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک سرمایه در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان، نسخه جدید برنامک رمزساز سرمایه را به صورت یکپارچه با تک بانک (موبایل بانک سرمایه) راه اندازی نمود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، نسخه جدید برنامک رمزساز سرمایه به صورت یکپارچه با تک بانک (موبایل بانک سرمایه) راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان ارجمند این بانک می توانند با دریافت و نصب «اپلیکیشن تک بانک» از وب سایت بانک به آدرس www.sbank.ir و با انتخاب گزینه «رمزساز» (آیکون قفل) در قسمت بالای صفحه اصلی تک بانک، سرویس رمزساز سرمایه را فعال نمایند. همچنین مشتریان ارجمند می توانند بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور تک بانک نیز از خدمات موجود در تک بانک مانند رمزساز، پرداخت قبوض، مدیریت کارت، خرید کد شارژ و شارژ مستقیم تلفن همراه، دریافت شبا، نقشه شعب و خودپردازها و ... استفاده نمایند.

این گزارش می‌افزاید در حال حاضر امکان فعال سازی رمزساز سرمایه از سه طریق امکان پذیر است:

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک/تک بانک

از طرق دستگاه های خودپرداز بانک سرمایه

مراجعه حضوری به شعب بانک سرمایه

شایان ذکر است از طریق سرویس مذکور می توان «رمز پویای ورود به اینترنت بانک/تک بانک» و انجام انواع تراکنش های مبتنی بر حساب در اینترنت بانک/تک بانک و نیز «رمز دوم پویای کارت های نقدی سرمایه» را فعال و دریافت نمود. همچنین دیگر امکانات رمزساز جدید سرمایه عبارتند از:

امکان فعال‌سازی سرویس رمزساز روی گوشی تلفن همراه بدون نیاز به مراجعه به شعب و دستگاه‌های خودپرداز از طریق نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک‏/ تک بانک

احراز هویت و ورود به رمزساز سرمایه با داده‌های بیومتریک مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره (در نسخه IOS)

بروزرسانی خودکار رمزساز سرمایه مشابه تک بانک بدون نیاز به حذف و دانلود و نصب نسخه جدید

امکان تغییر رمز ثابت ورود به رمزساز سرمایه توسط مشتری

امکان کپی کردن رمز پویای تولید شده در رمزساز جهت استفاده در درگاه‌های مختلف پرداخت

امکان فعال کردن‏/غیرفعال کردن رمز دوم پویای هر یک از کارتهای نقدی سرمایه به دلخواه مشتری در رمزساز جدید بدون نیاز به مراجعه به شعبه

امکان مشاهده و درج خودکار رمز پویا در تک بانک در زمان انجام تراکنشهای مبتنی بر حساب و کارت بدون نیاز به ارسال درخواست و دریافت رمز پویای پیامکی

شایان ذکر است آن دسته از مشتریان بانک که از نسخه قبلی برنامک رمزساز سرمایه استفاده می‌کنند کماکان می‌توانند از رمزهای تولیدی آن برنامک در تراکنشهای مبتنی بر کارت و حساب خود استفاده نمایند، لیکن در صورت فعال‌سازی رمزساز در تک بانک سرمایه، رمزهای تولیدی در «نسخه قبلی و مستقل برنامک رمزساز سرمایه» قابل استفاده نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامک رمزساز سرمایه اینترنت بانک بدون نیاز بانک سرمایه تک بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت