Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان عبدالنبی سواعدی روز شنبه در نشست با فرماندار رامشیر افزود:هم افزایی بین بخشی حوزه‌های مرتبط با اشتغال سبب ایجاد سند توسعه مهارت آموزی برای توسعه اشتغال دراین شهرستان خواهد شد.
وی بیان کرد: رویکرد آموزش فنی وحرفه ای ، مهارت آموزی در قالب بسته شغلی است که  نتایج بسیار خوبی داشته و منجر به تشکیل تعاونی و توسعه کارآفرینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سواعدی تاکیدکرد: آموزش درمحیط کار واقعی از راهکارهای توسعه مهارت ورونق اشتغال است که باید در شهرستان رامشیر اجرایی شود.
سواعدی تصریح کرد: قانون الزام فراگیر آموزش فنی وحرفه ای  ومزایای قانونی برای توسعه مهارت آموزی ، کارآفرینی و اشتغال پایدار توسط صنایع وجود دارد ولی نیازمند پیگیری است.
در این نشست سلمان عبادی فرماندار رامشیر راه اندازی مرکزآموزش فنی خواهران ، آزمون الکترونیکی وافزایش رشته های مرتبط با کشاورزی در این منطقه را خواستار شد.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان همچنین در نشست مدیران آموزشگاه‌های آزاد و کارکنان مرکز آموزش فنی وحرفه ای رامشیر گفت:آموزش فنی وحرفه ای باید منتج به مهارت افزایی و رونق اشتغال شود.
سواعدی اظهار داشت:آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید با کیفیت و براساس نیاز بازار کار ارایه تا منجر به جذب کارآموز برای مهارت آموزی و توسعه اشتغال شود.
وی افزود: رویکرد سازمان آموزش فنی وحرفه ای واگذاری آموزش مهارتی به بخش خصوصی و برون سپاری آموزش است تا با هم افزایی و تعامل بین بخشی دولتی و خصوصی سبب ارتقا و اثر بخشی آموزش های مهارتی شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اظهار داشت:درراستای توسعه مهارت ، حمایت و افزایش توان بخش خصوصی  کارگاه‌های آموزشی بخش دولتی در بخش نوبت بعدازظهر در قالب ماده ۶۱ قابل واگذاری است.
سواعدی تاکیدکرد:آموزش فنی وحرفه ای خدمتی به گروه‌های هدف است که باید با کیفیت، به روز و هدفمند وبراساس شیوه های نوین انتقال مهارت ارایه شود.
در این نشست مدیران آموزشگاههای آزاد و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان  رامشیر به بیان وضعیت موجود ، دیدگاه‌ها و ارائه پیشنهادهای خود پرداختند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشتغال زایی رامشیر خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشتغال زایی رامشیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشتغال زایی رامشیر خوزستان آموزش فنی و حرفه ای آموزش فنی وحرفه ای حرفه ای خوزستان مهارت آموزی توسعه مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بر راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علی گودرزی زاده پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه با پارلمان کودک اظهار کرد: کتابخانه سیار فعلی این نهاد در طول هفته در پنج روستا خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: در روزهای جمعه و مناسبت‌هایی که وجود دارد، کتابخانه سیار در بخش‌های مختلف شهر در حال خدمت رسانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بر راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک تاکید کرد.

گودرزی زاده افزود: کتابخانه سیار در قالب یک خودرو مینی‌بوس جوابگوی نیاز شهروندان کلان‌شهر اراک با این وسعت و جمعیت نیست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات پارلمان کودک استفاده از کتابخانه‌های سیار است، این کتابخانه‌ها می‌تواند در مناطق محروم و در شهر و در حاشیه شهرها در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کننده باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به نقشی که این کتابخانه‌ها می‌تواند در کارهای فرهنگی ایفا کند از شهردار اراک و اعضای شورا که دغدغه این مهم را دارند، درخواست داریم یک خودرویی در اختیار این نهاد قرار گیرد تا با مناسب سازی به صورت کتابخانه سیار در خدمت همشهریان باشد.

گودرزی زاده ادامه داد: در خصوص مطالبه شورای کودکان برای ایستگاه مطالعه هم، هم اینک در کتابخانه‌ها ایستگاه مطالعه وجود دارد.

وی گفت: با توجه به مطالبه برای ایجاد ایستگاه مطالعه در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی این آمادگی وجود دارد که کتاب‌هایی در این محل‌ها قرار داده شود تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اظهار کرد: یک درخواست و مطالبه وجود دارد مبنی بر اختصاص کتابخانه‌های مادر و کودک در پارک‌ها و مراکز تفریحی که امید می‌رود با در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز، این نهاد را در خدمت رسانی بهتر به شهروندان یاری کنیم.

گودرزی زاده ادامه داد: این خدمت رسانی تنها در حد قفسه برای کتاب نباشد، بلکه در صورت نیاز به مادران و کودکان مشاوره ارائه شود.

کد خبر 750087

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور