Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل تراهی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس آمار اولیه ۲۱۳۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد دچار خسارت شدند که از این تعداد ۸۰۰ خانواده منازل مسکونی در اثر سیل دچار آسیب شده است.

تراهی، از توزیع مواد غذایی و پتو بین آسیب دیدگان توسط این نهاد خبر داد و گفت: سه هزار و ۶۰۰ سبد معیشتی و دو هزار و ۱۰۰ تخته پتو به ارزش دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان بین خانواده‌های مناطق آسیب دیده ناشی از سیل استان توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول یادآور شد: اقلام سبد معیشتی شامل: برنج، روغن، عدس، نخود، رب گوجه، تن ماهی، قند، لوبیا و لپه تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر خانواده‌های آسیب دیده از سیل وسایل زندگی شأن دچار آسیب و یا از بین رفته است، تصریح کرد: مردم نوع دوست هرمزگان می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در تأمین لوازم ضروری به همنوعان در مناطق سیل زده هرمزگان مشارکت کنند.

کد خبر 5394664

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی هرمزگان خسارات سیلاب قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه سیلاب شهید گمنام ایام فاطمیه شهید سلیمانی تشییع شهدا خسارات سیلاب کرمانشاه آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان