Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز بوکس قهرمانی جهان گفت: در سخت‌ترین شرایط بهترین‌ها را قول داده‌ام اما در بازی‌های آسیایی کار سختی داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال شه بخش بوکسور تیم ملی در پایان مجمع اظهار داشت: مجمع بسیار خوبی داشتیم و آقای ثوری لایق ریاست مجدد بودند. عملکرد وی نشان می‌داد که چه کاری برای خانواده بوکس کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام بسیاری هم برای آقای حسینی قائل هستم و او را دوست دارم. عمل‌کرد ثوری بوده که او را نشان داده و از همه استان‌ها در تیم ملی رشد داریم. گام بعدی المپیک ۲۰۲۴ باشد و امیدوارم تاریخ‌ساز شویم.

دارنده مدال برنز بوکس قهرمانی جهان درباره انتظاراتش از فدراسیون گفت: توقع باید بالا برود؛ انتظارات از فدراسیون هم زیاد است و باید دیده شویم. بوکس باید مثل رشته‌های دیگر باشد و به آن رسیدگی شود. باید بازی‌های برون‌مرزی را مثل رقابت‌های داخلی تجربه کنیم. کشتی نامبروان کشور ماست ولی دید ویژه‌ای هم باید به بوکس باشد.

وی با اشاره به بازیهای آسیایی و اینکه آیا قول کسب مدال می دهد، بیان کرد: در بازی‌های آسیایی کار سختی داریم و قهرمانان آسیا در وزن من خوب هستند. در سخت‌ترین شرایط بهترین‌ها را قول داده‌ام. به فدراسیون قول مدال جهانی دادم و گرفتم، قول مدال توکیو را دادم اما نشد و برای بازی‌های آسیایی هم همین است.

شه بخش افزود: قول بهترین‌ها را از تیم ملی خواهیم داد. یک‌سری‌ها قول دادند و پاداش‌ها را پرداخت کردند و امیدوارم بقیه هم کار را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان