Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فیلم سینمایی سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی در اولین دوره رویداد آرشیو فیلم و تلویزیون آمریکا به نمایش گذاشته و نشست پرسش و پاسخ نیز با حضور کارگردان برگزار خواهد شد.  

‏سوت پایان در سال ١٣٨٩  جایزه بهترین فیلم از  جشنواره مانهایم- هایدلبرگ آلمان و سه جایزه اصلی جشنواره وزول فرانسه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و همچنین جایزه معتبر موزه گیمه را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش در روز ۱۹ دی (۹ ژانویه) در سالن «بیلی وایلدر» مرکز آرشیو فیلم و تلویزیون UCLA برگزار خواهد شد.

فیلم سینمایی سوت پایان به کارگردانی در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، داستان سامان و سحر زوج مستندسازی است که زندگی آرامی را در شهر تهران می‌گذرانند اما درگیر مشکلاتی در ساخت فیلمی تلویزیونی می شوند.

در جشنواره سینمائی «وزول» فرانسه، هیئت داوران جوان فرانسه، جایزه اصلی خود را به این فیلم اهدا کرد.

علاوه بر آن هیئت داوران آسیایی این جشنواره نیز جایزه خود را به فیلم سوت پایان داد. سومین جایزه را هم انستیتو زبان‌های شرقی پاریس به همراه جایزه نقدی به این فیلم داد.

برچسب‌ها سینمای ایران در جهان سینما ایالات متحده آمریکا نیکی کریمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران در جهان سینما ایالات متحده آمریکا سینمای ایران در جهان سینما ایالات متحده آمریکا نیکی کریمی سوت پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو