Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهم‌ترین حوادث امروز شنبه هجدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف خودرو وانت کارا و کشف ۱۹۱ کیلو تریاک در عملیات مشترک فارس و خراسان رضوی خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با خودرو وانت کارا در حال انتقال یک محموله تریاک از بندرعباس به شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس فارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند خودرو وانت کارا حامل تریاک را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹۱ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در بطری‌های نوشابه در کف اتاق جاسازی بود کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

در حال تکمیل ..

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد