Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا حاج قاسم سلیمانی را تک‌چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و گفت: او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است و کمترین انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان- بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» در همایش خاطره‌گویی که صبح امروز (شنبه) در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار داشت: همان‌گونه که فرماندهی معظم کل قوا فرموده‌اند، باید نهضت خاطره‌گویی را در زمینه‌های محتوا و میزان گسترش دهیم.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد سیاسی و انسانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه و عراق و یمن ساختن انسان‌هایی در طراز انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و عباس بابایی است؛ این شهیدان پیشگامان امنیت و اقتدار ایران و اسلام هستند.

سرلشکر صفوی، حاج قاسم سلیمانی را تک‌چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی و شیوه مدیریت او می‌تواند الگوی مدیریت در شرایط سخت و جنگی نابرابر باشد. او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است و کمترین انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان خاطرنشان کرد: ما شاهد فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان بودیم که همه این‌ها نشانه‌های افول آمریکا و تحقق اهداف بزرگ اسلام است.

وی افزود: اگرچه خون شهید سلیمانی و مدافعان حرم به دست بدترین دشمنان خدا ریخته شد، اما خون این شهیدان شکست‌های پی در پی آمریکا را به همراه خواهد داشت و خون این شهدا طلیعه پیروزی‌های بعدی انقلاب اسلامی و نوید بخش شکست‌های پی در پی آمریکا و محور‌های عبری، عربی و دولت‌های مرتجع در منطقه است.

سرلشکر صفوی اظهار داشت: امیدواریم با جهاد تبیین و نهضت خاطره‌گویی بتوانیم مظلومیت ملت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم تا آن‌ها با جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران در دفاع مقدس و بعد از آن آشنا شوند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: آن‌هایی که در شلمچه و کربلای ۵ جنگیدند، اگر در کربلا هم بودند در کنار امام حسین (ع) با کفار می‌جنگیدند.

سردار صفوی، شهید سلیمانی را تربیت‌یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم به خوبی بیانات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را شنید و به راستی تربیت شده دست مقام معظم رهبری بود. او به خوبی توانست تدابیر رهبری را اجرا کند و سوریه و عراق را از شرّ داعش نجات دهد.

 

بیشتر بخوانید:  سرلشکر صفوی: نیروی قدس الگوی نوینی از ابتکار نظامی را به منصه ظهور رساند   انتهای پیام/ برچسب ها: سیدیحیی صفوی دفاع مقدس انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیدیحیی صفوی دفاع مقدس انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی استکبار جهانی شهید سلیمانی سرلشکر صفوی معظم کل قوا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و شهید مرتضی مطهری با اشاره به بیانات حضرت علی (ع) در نهج البلاغه مبنی بر اینکه خدای متعال خیلی دوست داشت مخلوقات او را ببینند اما از آنجا که ضعف وجودی مخلوقات در عالم ماده خیلی محدود است و نمی‌شود خدا را رؤیت کرد، خدا کتاب آسمانی را فرستاد اظهار کرد: کسی که می‌خواهد خدا را زیارت کند با شنیدن، خواندن و نشستن پای قرآن می‌تواند خدا را زیارت کند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه امروز تحولات فلسطین که دنیا را تکان داده با مبانی قرآن است، افزود: غزه تکه‌ای از یک سرزمین باریک بسیار کوچک است اما با داشتن هزاران حافظ قرآن توانست بالاتر از خیلی کشورها قرار گرفته و بیشترین حافظ قرآن را در یک منطقه داشته باشد و با همین مبانی تبدیل به مساله اول دنیا و جهان اسلام شود.

امام جمعه لاهیجان به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا اشاره داشتند و ادامه داد: ۱۰ سال از پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب می‌گذرد و امروز پیام تعالیم و جواب آن نامه را در صحنه‌های مختلف دانشگاه‌های غرب مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امروز بسیاری از تحلیلگران می‌گویند سر و صدایی که در جهان ایجاد شده از ایران بوده و البته راهبرد رهبر انقلاب وجدان‌های خفته جوانان اروپا و آمریکا بیدار کند و راهبرد نگاری امروز با مساله فلسطین گره خورده و خودش را در کف خیابان‌های غرب نشان می‌دهد.

سلیمانی با بیان اینکه قرآن وجه اشتراکی سبب شده تا دانشجویان غرب بیدار شوند، گفت: رهبر انقلاب در نامه خودش به جوانان آمریکا فرمودند که قرآن تکلیف ما را با استکبار روشن کرده است، فرمود جوانان اروپایی و آمریکایی مستکبران زمان خودشان را بشناسند، ببینید قرآن چه گفته آیا همان دستورات تورات و انجیل نیست، قرآن بهترین کتاب وحدت بخشی است و امروز که می‌بینیم جوانان مسیحی با قرآن و چفیه در دانشگاه حضور دارند و از جوانان مسلمانی که نماز می‌خوانند، مراقبت می‌کنند، به برکت کتاب قرآن است.

کد خبر 6094378

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است