Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد-  محسن خادمی گفت: به دنبال بارش باران طی هفته گذشته، رانش کوه جاده محور مهاباد به سمت سردشت در نزدیکی تقاطع روستای "کانی رش" در بخش خلیفان را مسدود کرده بود.

وی گفت: تیم‌های راهداری اضطراری این شهرستان با استفاده از ادوات راهداری شامل لودر و گریدر بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و اقدام به بازگشایی این مسیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی گفت: هم اکنون اقدامات ایمن سازی مسیر در منطقه‌ای که دچار رانش کوه نیز در حال انجام است تا از تکرار آن جلوگیری شود.

خادمی گفت: امسال ۶۲ نفر راهدار با ۳۷ دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک در تمامی محور‌های مواصلاتی و روستایی این شهرستان به طور شبانه روز آماده باش هستند.

وی گفت: مهاباد با ۱۹۶ روستا در مجموع دارای ۶۰۱ کیلومتر راه روستایی بوده که از این مقدار راه ۱۱۰ روستا به طول ۳۴۰ کیلومتر آسفالت است.

خادمی گفت: راه دسترسی به ۸۶ روستای این شهرستان به طول ۲۶۱ کیلومتر نیز شوسه است و مهاباد از این لحاظ در بین شهرستان‌های همجوار از جمله نقده، پیرانشهر و اشنویه دارای بیشترین راه روستایی شوسه و خاکی است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در مسیر‌های کوهستانی را دارند، خواست که قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای رانش کوه وضعیت راه ها خادمی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند