Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به 129خانوار متاثر از برف و سرما در محورهای مواصلاتی استان در 2 روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  دکتر غلامعلی فخاری گفت: در پی بارش برف و نزول دما در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و محورهای کوهستانی نظیر کجور، کندوان، بهشهر و کیاسر به تمامی عوامل امدادی استان آماده باش اعلام و تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاری با اشاره به رهاسازی ده‌ها دستگاه خودروی زمینگیرشده در محورهای استان گفت: در این عملیات 13 تیم مجهز امدادی متشکل از 59 نجاتگر و امدادگر مشارکت داشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بارش برف آماده باش جمعیت هلال احمر برف مازندران هلال احمر جاده برفی هلال احمر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن