Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:45:59 GMT

انتصاب سرپرستی فرمانداری انزلی و رودسر

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۴۹۸

انتصاب سرپرستی فرمانداری انزلی و رودسر

 به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ با صدور حکمی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان؛ امیر جانبازی به‌عنوان سرپرست فرمانداری بندرانزلی منصوب شد.

جانبازی در کارنامه خود معاونت فرمانداری رودسر، فرمانداری انزلی ، فرمانداری لاهیجان، مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان و مشاور رئیس سازمان چای کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از او؛ اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان بندرانزلی بوده است.

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

همچنین استاندار گیلان با صدور حکمی محمدرضا شهاب‌زاده را به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر منصوب کرد.

 شهاب‌زاده در کارنامه خود معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندرآستارا، جانشین رئیس و دبیر ستاد انتخابات شهرستان مرزی بندرآستارا، معاونت مرکز مهارت های پیشرفته آموزش فنی و حرفه ای استان و عضویت در کمیته تحول اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شورای نظارت و ارزشیابی طرح ها و فعالیت های فرهنگی این اداره کل را دارد.

پیش از او؛ محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر بود.

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان فرمانداران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان فرمانداران رشت استانداری گیلان فرمانداران گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند