Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:31:39 GMT

مشخصات «موتو جی استایلوس ۲۰۲۲» فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۱۴۵

مشخصات «موتو جی استایلوس ۲۰۲۲» فاش شد

به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، سری موبایل های «موتو جی استایلوس» موتورلا در اوایل ۲۰۲۰ میلادی به عنوان دستگاه هایی میان رده عرضه شدند که نمایشگری بزرگ داشتند و از قلم استایلوس پشتیبانی می کردند.

نسخه بعدی این موبایل در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی عرضه شد. اکنون قرار است در سال جدید میلادی نیز موبایل «موتو جی استایلوس ۲۰۲۲» رونمایی شود و جالب آنکه تمام ویژگی های آن به تازگی آشکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات مربوط به این سری در وب سایت XDA Developers منتشر شده است. طبق این اطلاعات نام رمز دستگاه «میلان» است و با اندروید ۱۱ رونمایی می شود.

پنل نمایشگر موتو جی استایلوس یک ال سی دی ۶.۷۸ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز است. در این موبایل تراشه هلی و G85 مدیاتک به کار می رود. این موبایل همراه یک قلم استایلوس عرضه می شود. موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ با ۳ دوربین پشتی ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی ساخته می شود. دوربین جلویی دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود.

پیش بینی می شود در این موبایل از باتری ۵ هزار میلی آمپری با پشتیبانی شارژ ۱۰ واتی استفاده شود. دو نسخه از RAM و حافظه داخلی برای دستگاه مذکور عرضه خواهد شد که عبارتند از ۴ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی.

به گفته یک منبع آگاه سیستم عامل موبایل جدید فقط یکبار و به اندروید ۱۲ انتقال می یابد. پیش بینی می شود دستگاه در آمریکای شمالی و اروپا عرضه شود.

در کنار موارد گفته شده در موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ اسکنر اثر انگشت در کلید خاموش و روشن تعبیه شده است.

کد خبر 5394845 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل نوآوری صفحه نمایشگر شارژ اندروید نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل فناوری فضایی خودروی برقی حاکمیت سایبری هوش مصنوعی تلسکوپ شرکت دانش بنیان خودروی خودران ناسا حکمرانی فضای مجازی اینستاگرام نجوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم

تاکنون شایعات زیادی از پوکو F6 و پوکو F6 پرو شنیده‌ایم. گوشی‌های قاتل پرچمدار پوکو اکنون درحال دریافت گواهی‌های مختلف هستند و نسخه‌ی پرو با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رؤیت شده است.

پوکو F6 پرو در گیک‌بنچ با شماره‌مدل 23113RKC6G فهرست شده CPU این گوشی از سه هسته با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتز و یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتز بهره می‌برد که با مشخصات اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم‌خوانی دارد.

جدیدترین گوشی پوکو در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱٬۴۲۱ و ۵٬۱۶۶ را به‌دست آورد. پوکو F6 پرو اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند.

از مشخصات احتمالی پوکو F6 پرو می‌توان به باتری ۵٬۰۰۰ میل‌ آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات، نمایشگر اولد 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴٬۰۰۰ نیت و سه دوربین در پشت دستگاه اشاره کرد.

تاریخ رونمایی و قیمت گوشی های جدید پوکو مشخص نیست؛ اما احتمالاً فاصله‌ی زیادی تا رونمایی باقی نمانده است.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ