Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:36:02 GMT

نسل تمدن ساز در گفتمان انقلاب اسلامی تربیت شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۲۶۰

نسل تمدن ساز در گفتمان انقلاب اسلامی تربیت شود

گروه استان‌ها- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر تشکیل تمدن نوین اسلامی و معرفی الگوهای تمدن ساز در این راستا گفت: نسل تمدن ساز در گفتمان انقلاب اسلامی باید تربیت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در نشست بصیرتی پایوران و سربازان که در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: تحریف شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از اهداف و نقشه‌های شوم دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان و برای مقابله با این جریان باید مکتب حاج قاسم را به‌درستی برای جامعه تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: شهید سلیمانی نگاهی راهبردی به مسائل مختلف داشت و باهمین تفکر توانسته بود باهم افزایی گروه‌های مقاومت نظام سلطه را به زانو درآورد.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با تأکید بر ضرورت معرفی الگوهای تمدن ساز افزود: ما باید تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم و به همین دلیل به معرفی الگوهای تمدن ساز نیاز داریم.

وی با بیان اینکه توجه به سیره شهدا و مطالعه در زندگی آن‌ها بهترین الگو برای نسل جوان است گفت: جامعه امروز با توجه به جنگ نرمی که دشمنان از طرق مختلف و با به‌کارگیری ابزاری متفاوت ازجمله فضای مجازی به راه انداخته‌اند، نیازمند انس و الفت بافرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: باید از بستر فضای مجازی بیش از این‌ها در راستای ترویج ارزش‌ها و آموزه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.

همایش شهید سلیمانی مکتب تراز تمدن نوین اسلامی برگزار می شودگزارشی از گردهمایی فعالان صنایع فرهنگی کشور/ عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی، پیشرانه‌ای برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشنداولین نمایشگاه تخصصی تمدن نوین اسلامی با حضور وزیر ارشاد برگزار شد حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با تأکید بر به‌کارگیری تمام توان در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: دشمنان هدفی جز تحریف افکار و عقاید و باورهای نسل امروز ندارند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تمدن نوین اسلامی استان سمنان تمدن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است