Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

شاگردان یحیی گل‌محمدی ۲۴ ساعت پس از خبر حذف از لیگ قهرمانان آسیا در مقابل شهرخودرو یکی از حساس‌ترین بازیهای این فصل را برگزار می‌کنند و امیدوارند که با پیروزی برابر تیم داوود سیدعباسی به رتبه نخست صعود کنند.

پرسپولیس در این بازی با زوج دفاعی جدید خود یعنی فرشاد فرجی و علین عمتی در مقابل حریف قرار خواهد کرد و سیدجلال حسینی از ترکیب خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خط حمله نیز دوباره مهدی ترابی و عیسی آل کثیر حضور دارند.

هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه ثامن/ بدون تماشاگر
تیم داوری: محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی، علی بای
ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب شهرخودرو: سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری
سرمربی: داوود سیدعباسی

گزارش زنده این دیدار را در همین صفحه دنبال کنید.

نیمه اول

دقیقه ۲/ پرتاب اوت بلند بازیکنان پدیده که حامد لک توپ را مهار کرد.

دقیقه ۶/ بازی در میان میدان دنبال می شود و خطری دروازه ها را تهدید نمی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده پدیده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود