Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:37:58 GMT

گردش کالا ته‌لنجی در سطح استان بوشهر ممنوع نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۵۴۸

گردش کالا ته‌لنجی در سطح استان بوشهر ممنوع نیست

گروه استان‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه جابجایی کالا ته‌لنجی در سطح استان آزاد است گفت: گردش کالا ته‌لنجی به‌صورت عمده در خارج از استان بوشهر ممنوع، ولی به‌صورت جزئی آزاد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد تقی ایرانی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت جابجایی کالاهای همراه ملوان شناور سنتی تحت عنوان ته‌لنجی با بیان اینکه استان بوشهر منطقه گردشگری اقتصادی و تفریحی است اظهار داشت: وجود بازار کالاهای تجاری در استان بوشهر یکی از عوامل سفر گردشگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خروج کالاهای ته‌لنجی را به‌صورت عمده از استان بوشهر ممنوع دانست و بیان کرد: گردش کالاهای ته‌لنجی در سطح استان بوشهر ممنوع نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه جابجایی کالا ته‌لنجی در سطح استان محدودیت ندارد افزود انتقال کالا ته‌لنجی به‌صورت عمده به خارج از استان بوشهر ممنوع است ولی به‌صورت جزئی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

قاچاقچیان از مسئله کولبری و ته‌لنجی سوءاستفاده می‌کنندعضو مجمع نمایندگان بوشهر: نحو اجرا شیوه‌نامه ته‌لنجی در استان بوشهر وظیفه دولت استگزارش میدانی تسنیم| قاچاق قطعات موبایل با "ته لنجی" و کارتهای بازرگانی یک بار مصرف/ سود در واردات قطعات تلفن همراه است

ایرانی تعداد کالا ته‌لنجی را 100 قلم دانست و افزود: جابجایی این کالاها قاچاق نیست چون با مجوز گمرک ترخیص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کالاهای یاد شده به‌صورت جزئی در انتقال به دیگر استان‌ها از طریق مرسوله پستی اشکال ندارد تصریح کرد: این مرسوله‌ها دارای کد رهگیری هستند و مقصد همه این کالاها یک محل و منطقه نیست از این نظر هویت بخشی می‌شوند.

انتهای پیام/190/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر ممنوع کالا ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است