Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:49:00 GMT

رئیس باشگاه اینتر به میلان برگشت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۹۷۵

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، جهت نظارت بر آماده‌سازی نراتزوری برای ماه مهم پیش‌رو وارد میلان شد...

ژانگ رئیس باشگاه اینتر به میلان برگشته تا کارهای مهم نقل و انتقالاتی این تیم را انجام داده و نظارتی بر آماده‌سازی این تیم داشته باشد.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا و به نقل از کالچو مرکاتو، این تاجر 30 ساله چینی از 23 می، یعنی زمانی که باشگاه اینتر موفقیت خود در کسب اسکودتو را جشن گرفت، دیگر به میلان نیامده است، اما اکنون او همزمان با نقل و انتقالات ژانویه، به این شهر برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانگ این ماه کارهای زیادی در میلان دارد و ماه پرمشغله ای سپری خواهد کرد که با تمدید قراردادهای مختلف آغاز می شود.

باشگاه اینتر نیاز دارد قراردادهای چندین نفر از اعضای کادر مدیریتی از جمله پپه ماروتا، پیرو آسیلیو، داریو باسین و روبرتو سامدن و همچنین بازیکنانی مانند مارسلو بروزوویچ، ایوان پریشیچ و سمیر هاندانوویچ را تمدید کند. ژانگ همچنین روی پنجره‌ی نقل و انتقالات این ماه تمرکز خواهد کرد، آندره اونانا و ماتیاس گینتر هر دو به امضای پیش قراردادی با باشگاه نزدیک شده اند.

همچنین استراتژی‌هایی برای جذب اهداف مهم نقل و انتقالاتی دیگری چون برمر از تورینو، دیوید فراتسی و جانلوکا اسکاماکا از ساسولو و جولیان آلوارز ستاره ریور پلاته طرح ریزی می‌شود.اینتر همچنین به دنبال گزینه های نقل و انتقالاتی دیگری برای این ماه است که از جمله‌ ی آنها فیلیپ کوستیچ، لوکاس دینیه و رامی بنسابینی هستند.

دیگر زمینه های مهم کاری ژانگ پروژه ساخت استادیوم جدید و تأمین مالی و بازپرداخت دومورد از اوراق قرضه‌ ی باشگاه مجموعا به مبلغ 375 میلیون یورو است. سپس قرار است این اوراق قرضه به همراه اوراق قرضه ای جدید که ارزش کلی این اوراق را به حدود 410 میلیون یورو می‌رساند، از بانک گلدمن ساکس به بانک روچیلد با سررسیدی پنج ساله تا سال 2027 منتقل شوند.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها واکنش مهدی طارمی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس علی خطیر: آدرس غلط ندهید، سرخابی ها را کمیته بدوی فدراسیون فوتبال حذف کرد نه AFC رکورد تاریخی بایرن مونیخ؛ گلزنی در ۶۵ بازی متوالی بوندسلیگا واکنش جرارد پیکه به اظهارات کانوت با منتشر کردن فیش حقوقی اش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

قهرمان دوباره به لیگ برتر برگشت.

طرفداری | روباه‌ها به عنوان اولین تیم از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کردند

لسترسیتی با توجه به شکست لیدزیونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز، پس از یک فصل بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. لیدزیونایتد امشب و در هفته چهل و پنجم رقابت‌های چمپیونشیپ برابر کوئینز پارک رنجرز با نتیجه 4-0 شکست خورد تا بدین‌ترتیب لسترسیتی با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر، پس از یک فصل باردیگر به لیگ برتر انگلستان برگردد.

لسترسیتی در این فصل صعود مقتدرانه‌ای به لیگ برتر انگلیس داشت. روباه‌ها با کسب 90 امتیاز از 44 بازی و با زدن بیشترین گل زده (86) و کمترین گل خورده (39) و بیشترین تفاضل گل (47) به لیگ برتر انگلیس برگشتند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم