Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:46:57 GMT

پیولی: هروقت می‌بریم کمتر از حریف می‌دویم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۲۶۶

پیولی: هروقت می‌بریم کمتر از حریف می‌دویم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که بازیکنان این تیم به خوبی می‌توانند بازی‌هایشان را از نظر فیزیکی مدیریت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ ایتالیا باید به مصاف ونتزیا برود.

شاگردان پیولی در حال حاضر یک امتیاز بیشتر از اینتر دارند و در صدر جدول قرار گرفته‌اند اما این در حالی است که آنها یک بازی هم بیشتر از حریف انجام داده‌اند چون بازی آنها برابر بولونیا در روز پنجشنبه برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ونتزیا درباره پیروزی 1-3 برابر رم به خبرنگاران گفت:« من از عملکرد بازیکنان برابر رم راضی بودم. این بازی سختی خصوصا از نظر روانی بود چون ما توانستیم آن را از نظر فیزیکی به خوبی مدیری کنیم. هرقت برنده میدان هستیم، همیشه کمتر از حریف دویدیم.»

 

 

او در این باره که دیدارهای پیش روی این تیم ساده‌تر از اینتر است اظهار داشت:« دو بازی بعدی برای ما بسیار پیچیده و مقابل رقبای خوبی هستند. بنابراین ما باید به این فکر کنیم که عملکردی در بالاترین سطح داشته باشیم. ما باید جدیت و کیفیت این تیم را نشان دهیم. باید فقط به مسیر خودمان فکر کنیم و کاری با مسیر حریف نداشته باشیم.»

سرمربی میلان همچنین درباره واکنش زلاتان پس از خراب کردن پنالتی برابر رم گفت:« او همیشه عصبانی است. او همیشه از چیزی یا کسی عصبانی است تا بتواند انگیزه بیشتری به خودش بدهد. او از این پنالتی راضی نبود اما از این که توانست به تیم کمک کند خوشحال بود. اگر پنالتی دیگری برای ما گرفته شود، او تصمیم خواهد گرفت که چه کار کند.»

در نهایت پیولی درباره شیوع دوباره کرونا در اردوی تیم‌های ایتالیایی و تعویق دیدارهای متعدد اظهار داشت:« این فصل هم اینطور است، ما باید بدانیم چطور با آن سازگار شویم و به شرایط خاص احترام بگذاریم. به نظر می‌رسد در همه لیگ‌های اروپایی بازی‌هایی انجام شده و بازی‌هایی انجام نشده است. ما خوشحالیم که بازی کرده‌ایم و حالا باید مقابل حریفی بایستیم که بازی نکرده است. تمام تلاشمان را برای پیروزی می‌کنیم.»

 

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!