Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن برگزار شد و در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

شاگردان یحیی گل‌محمدی از همان ابتدای کار بازی را تهاجمی شروع کردند و توانستند نبض میدان را در دست بگیرند. در دقیقه ۸ این دیدار ارسال خوب مهدی ترابی روی سر عیسی آل‌کثیر فرود آمد و این مهاجم با یک ضربه شر خطرناک اولین موقعیت جدی بازی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه و در دقیقه ۱۲ بازهم پاس رو به بیرون هافبک پرسپولیس، آل‌کثیر را در یک موقعیت بسیار خوب قرار داد اما بی دقتی این بازیکن فرصت گلزنی را از سرخپوشان پایتخت گرفت. در دقیقه ۱۷ این دیدار، وحید امیری با فرار از خط دفاعی پدیده توانست با دروازه‌بان تک‌ به تک شود اما شوت نوک پای او از بالای دروازه به بیرون رفت تا بهترین موقعیت پرسپولیس هدر برود. 

حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد تا این تیم صاحی یک ضربه آزاد شود. ارسال مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ به داخل محوطه جریمه با ضربه سر مسعود زائر همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت تا اولین گل این دیدار روی یک گل به خودی بدست آید. 

شاگردان داود سیدعباسی با دریافت گل اول تلاش کردند تا نتیجه بازی را تغییر دهند و در نهایت نیز موفق شدند در دقیقه ۴۵ روی ارسال زیبای صادق صادقی و ضربه سر وحید امیری (گل به خودی) به گل تساوی برسند تا هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.  

محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی و علی بای تیم داوری این بازی را بر عهده داشتند. 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر.

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری.
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایرنا باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پدیده مشهد لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ در مرحله نیمه‌نهایی به جذاب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. ابتدا در نیمه اول با وجود اینکه بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچکدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی، لروی سانه از سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه، او ضربه را به سمت موافق زد، ضربه وینگر آلمانی به قدری محکم بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و تور دروازه رئال به لرزه درآمد تا بازی مساوی شود.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد، در دقیقه ۵۷ یعنی فقط چهار دقیقه پس از گل، جمال موسیالا از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و فقط تکل لوکاس واسکز می‌توانست او را متوقف کند. داور نقطه پنالتی را نشان داد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده کامبک بود، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد!(عکس)
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!