Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:29:36 GMT

پرسپولیس مقابل پدیده بحران‌زده متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۵۳۰۳

پرسپولیس مقابل پدیده بحران‌زده متوقف شد

به گزارش ایرنا، این بازی خانگی پدیده در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد، واقع در کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز، بدون حضور تماشاگران برگزار شد، اما همانطور که دیروز سرمربی جوان پدیده اعلام کرده بود، پدیده مقابل هیچ تیمی خود را از پیش بازنده تصور نکرده است.
در دقایق نخست نیمه اول ۲ تیم به ارزیابی هم دیگر پرداخته و حتی پدیده مشهد در دقیقه ۱۶ موقعیت خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد نمود اما پس از رفت و برگشت های متعدد توپ از نیمه زمین دقیقه ۳۲ مسعود زائر با ضربه سری یک گل به خودی خلق کرد و پرسپولیس را در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی نیمه نخست و در کمال ناباوری احسان حسینی، بازیکن پرسپولیس نیز یک گل برای پدیده به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازی، بازیکنان انگیزه مضائفی برای برد داشتند و البته گلمحمدی پرستاره در برابر سیدعباسی جویای نام، مهره چینی خوبی کرد که نتیجه آن ایجاد چندین موقعیت خطرناک روی دروازه پدیده شد، در این کش و قوس کم کم برخوردها افزایش یافت که در نهایت در دقیقه ۹۱ مسعود زائر زننده گل به خودی پدیده با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد و در نهایت پدیده بحران زده پرسپولیس را با نتیجه یک بر یک متوقف کرد.

محمدحسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی، علی بای تیم داوری را در این دیدار تشکیل داده بودند.

تا پیش از این بازی پرسپولیس تهران با ۲۸ امتیاز در رده دوم و پدیده بحران زده با سه امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشتند.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد باشگاه پرسپولیس مشهد ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد باشگاه پرسپولیس مشهد تیم فوتبال پدیده مشهد باشگاه پرسپولیس مشهد ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند