Web Analytics Made Easy - Statcounter

  سید علی‌نقی طبیب لقمانی که روز شنبه در نشست فرصت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخن می‌گفت، با بیان اینکه باید نمایشگاه صنایع‌دستی فارس که در زمان انجام بازی‌های جام جهانی در قطر دایر می‌شود رویکردی صادراتی داشته باشد افزود: می بایست با استفاده از ظرفیت ایرانی‌های مقیم و ارتباط با شرکت‌های تبلیغاتی جام جهانی و فضای مجازی نهایت استفاده را در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت جام جهانی قطر فرصت مغتنمی در گردشگری است

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس نیز اظهار کرد: ظرفیت جام جهانی قطر برای استان فارس به‌ واسطه ارتباط و قرابت نزدیک هم استانی‌های فارسی در کشورهای حوزه خلیج‌ فارس و به‌ویژه قطر فرصت مغتنمی در گردشگری است که باید با برنامه‌ریزی بخش‌های خصوصی و دولتی نهایت بهره را ببریم.

هادی شه‌ دوست شیرازی ادامه داد: ما دوران بسیار سختی را در گردشگری پشت سر گذاشته‌ایم و این حوزه آسیب‌های جدی دیده است و شاید این فرصت کوتاه مرهمی خواهد بود.

او با بیان اینکه فرصت جام جهانی قطر ظرفیت و فرصتی بی‌نظیر است، گفت: باید با برنامه‌ریزی برای فرصت‌های بین بازی‌های جام جهانی آژانس‌های ما برای ورود این گردشگران اقدام کنند.

شه‌ دوست شیرازی افزود: هم در بخش حاکمیتی و هم در بخش مردمی روابط خوبی با کشور قطر داریم و استفاده از ظرفیت استان فارسی‌های مقیم این کشور فرصت بی‌ بدیلی را فراهم کرده است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بیان کرد: در حوزه صنایع‌دستی با دایر کردن نمایشگاه و عرضه توسط اتحادیه صنایع‌دستی فارس که تجارب خوبی در این زمینه دارد و با نگاه متفاوت و استفاده از ظرفیت‌های دو شهر جهانی صنایع‌دستی شیراز و منبت آباده و شهر ملی فیروزآباد از این فرصت طلایی استفاده کرد.

نشست فرصت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدف نقش دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در اجرای تورهای استان فارس و بررسی ظرفیت‌های تولید و صادرات صنایع‌دستی استان فارس برگزار شد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ در قطر برگزار خواهد شد. این اولین جام جهانی است که در خاورمیانه و یک کشور عربی برگزار می‌شود

برچسب‌ها قطر شیراز استانداری فارس جام جهانی فارس اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر شیراز استانداری فارس قطر شیراز استانداری فارس جام جهانی فارس اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی