Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌و گو با فارس با اشاره به اینکه روند رسیدگی به موضوع فساد در پرونده کرسنت ازسوی مجلس با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: ده ها میلیارد دلار خسارت ناشی از امضای این قرارداد به کشور تحمیل شده است و به این دلیل، باید افرادی که به هر شکل در جریان امضای این قرارداد بوده اند پاسخگوی عملکرد خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افراد زیادی در پرونده کرسنت آلوده به فساد شده‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بخشی از مدیران در رده‌های مختلف در جریان این پرونده آلوده به فساد شده‌اند. بخشی از این مدیران در 20 سال گذشته در مناصب مدیریتی وزارت نفت بوده‌ و درنظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حوزه نفت و انرژی حضوری فعال داشته‌اند. بنابراین ضرورت دارد قوه قضائیه به شکل جدی به این پرونده ورود و با متخلفان برخورد کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قید محرمانگی در این پرونده سبب کند شدن روند رسیدگی به آن در دو دهه گذشته بود است. اکنون در مجلس شورای اسلامی تلاش داریم با روشنگری درباره ابعاد کرسنت و خسارت‌های ناشی از آن به منافع ملی، افکارعمومی را در جریان این پرونده قرار دهیم تا فرایند رسیدگی قانونی به پرونده شتاب بیشتری بگیرد.
 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

کد خبر 6096384

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • لبه تیغ
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم