Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی دینامیت اولین فیلم پس از بازشدن سینماها پس از کرونا بود. فیلم سینمایی دینامیت به تازگی به فروش بیش از 39 میلیارد تومان دست پیدا کرد. فیلم سینمایی دینامیت یکی از پرطرفدار ترین فیلم سینمایی ایران شد.

بازیگر پایتخت در دینامیت رکورد شکنی دینامیت

فیلم سینمایی کمدی دینامیت امروز با رسیدن به آمار فروش 39 میلیارد تومان، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد!

نزدیک شدن فروش گشت ارشاد3 به دینامیت

این رکورد تا پیش از این در برهه ای در اختیار فیلم هزارپا و پس از آن مطرب بود! حال دینامیت لقب پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را به خود اختصاص داده است، اگرچه که فیلم گشت ارشاد 3 به سختی در تعقیب این فیلم است و ممکن است که در هفته های آینده بتواند به این رکورد دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیک شکلاتی با طعم دینامیت! اکران دینامیت پس از باز شدن سینماها

«دینامیت» که در ناامید‌کننده‌ترین روزهای سینمای ایران در میانه بحران کرونا اکران شده بود نه تنها به یکی از عوامل اصلی بازگشت مردم به سینماها تبدیل شد، بلکه حالا رکورد فروش سینمای ایران را هم در اختیار دارد.

هرچند «مطرب» با بیش از سه میلیون مخاطب به این آمار فروش رسیده بود اما همین نسبت بین «مطرب» و «هزارپا» و رکوردشکنی‌های قبلی هم وجود دارد و افزایش قیمت بلیت همواره در رکوردشکنی‌های سینمای ایران نقش داشته اما در زمان فعلی اکران و در میانه های بحران کرونا امیدها آنقدر نسبت به گیشه سینمای ایران کم بود که سازمان سینمایی برای رسیدن به فروش پنج میلیارد تومان هم کمک هزینه در نظر گرفته بود!

در فیلم طنز دینامیت، کمدین های مشهوری همچو احمد مهرانفر , پژمان جمشیدی , زیبا کرمعلی , محسن کیایی و نازنین بیاتی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است که روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… از جمله ساکنان خانه “دینامیت” هستند که تضادهای فکری آن ها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌ رود…

بعد از تگزاس نوبت دینامیت است!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی دینامیت فیلم سینمایی سینمای ایران فیلم سینمای ترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انجمن سینمای جوانان ایران به‌عنوان فراگیرترین مدرسه سینمایی کشور که رسالت خود را آموزش حرفه‌ای سینما و کشف و حمایت از استعداد‌های سینمایی ایران می‌داند، از طریق پیچینگ به بررسی طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های کوتاه سینمایی می‌پردازد و بنابر سطح فیلم‌ساز و فیلم‌نامه، در سه قالب «فیلم اولی»، «نیمه حرفه‌ای» و «حرفه‌ای» از ساخت فیلم کوتاه جوانان ایران حمایت می‌کند.

طبق مصوبه هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران منوط به تایید فیلمنامه‌ها در فرآیند پیچینگ در سال ۱۴۰۳، فیلم‌اولی‌ها تا سقف اعتبار ۲۵ میلیون تومان، فیلم‌های نیمه‌حرفه‌ای تا سقف ۱۲۵ میلیون و فیلم‌های حرفه‌ای می‌توانند تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان، بودجه تولید دریافت کنند.

پیش از این انجمن سینمای جوانان ایران از فیلم اولی‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان، فیلم‌های نیمه حرفه‌ای تا سقف ۷۵ میلیون تومان و فیلم‌های حرفه‌ای تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان حمایت می‌کرد.

همچنین، هنرمندان پس از ساخت اثر خود، در صورت بالا بودن سطح کیفی اثر و منوط به تایید شورای عالی تولید انجمن سینمای جوانان ایران، امکان درخواست متمم قرارداد را نیز دارند که در مجموع (مبلغ قرارداد بعلاوه متمم) برای فیلم‌اولی‌ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان، برای نیمه‌حرفه‌ای‌ها تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان و برای حرفه‌ای‌ها تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

فیلم‌سازان جوان ایران از سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه «پرتال تولید انجمن سینمای جوانان ایران» به نشانی https://production.iycs.ir/ اقدام به ثبت طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود کنند.

در آئین نامه جدید تولید، اولویت‌های مضمونی انجمن طبق سنوات گذشته اعلام شده است که مهم‌ترین آن در سال جدید توجه ویژه به موضوع فلسطین و کودکان مظلوم غزه است.

از عموم هنرمندان و متقاضیان جلب حمایت تولید فیلم کوتاه تقاضامند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت دقیق درخواست خود، حتما پیش از اقدام به ارائه درخواست، آیین نامه تولید ۱۴۰۳ انجمن سینمای جوانان ایران را مطالعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران
  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی