Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه شب روابط عمومی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در این بیانیه آمده است: نگاهی به تاریخ پرافتخار قم موید این نکته است که مردم قم پیوسته پیشتاز و پیش‌آهنگ عرصه دفاع از حریم دین و مقدسات و اولیای آن بوده‌اند. 

بیانیه حاکیست: حماسه ماندگار ۱۹ دی ۱۳۵۶ یکی از بزنگاه‌های تاریخی است که مردم قم طی آن با حضوری جانانه، اوج حمیّت و غیرتمندی خویش را نسبت به ارزش‌های دینی و دفاع از مرجعیت عظمای شیعه به اثبات رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه یادآور شده است: قلم به دستان مزدور رژیم منحوس پهلوی چنین می‌پنداشتند که با اتهام‌پراکنی و اهانت به رهبری نهضت اسلامی می‌توانند از قدر و منزلت رهبر در تبعید بکاهند و موفق به ایجاد شکاف و فاصله میان راس و بدنه نهضت اسلامی شوند، اما حضور به‌موقع مردم قم در روز ۱۸ دی‌ماه و جان فشانی شهدای روز ۱۹ دی در دفاع از حریم نورانی ولایت و مرجعیت و مقام والای حضرت امام خمینی پیوند عمیق و اعتقادی امام و امت را به نمایش گذاشت.

بیانیه می‌افزاید: اهمیت حماسه ۱۹ دی آن‌گاه روشن‌تر می‌شود که بدانیم این واقعه، نقطه آغاز سقوط نهایی رژیم وابسته پهلوی بود. این حماسه تاریخی تجلی اوج عشق و دلدادگی ملت مسلمان ایران به مقام شامخ ولایت و مرجعیت بود، نکته‌ای که دشمنان و بدخواهان هیچ‌گاه در فهم و درک آن موفق نبوده و از این رو سیلی‌های محکم و غافلگیرکننده‌ای را از مردم ایران تجربه کرده‌اند.

در پایان تصریح شده است: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامی‌داشت حماسه تاریخی ۱۹ دی و ادای احترام به مقام شهدای گلگون‌کفن این روز و ضمن پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای در این روز تاریخی، بیعت مجدد خود را با آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) وشهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای مقاومت به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌دارد./

برچسب‌ها قم تاریخ معاصر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم تاریخ معاصر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم قم تاریخ معاصر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد