Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:35:02 GMT

هدیه ویژه باشگاه سال نو به سرمربی اینتر

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۶۱۷۲

هدیه ویژه باشگاه سال نو به سرمربی اینتر

اینتر قصد دارد قرارداد سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی و موفق خود را به مدت دو فصل تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی غیرمنتظره آنتونیو کونته در پایان فصل گذشته و البته در ادامه بازیکنانی چون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی باعث شد بسیاری تصور کنند شرایط در فصل جدید برای اینتر بغرنج خواهد شد. اما سیمونه اینزاگی معادلات را تغییر داده و روند درخشان یکی دو سال اخیر را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نراتزوری در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار داشته و علیرعم یک بازی کمتر نسبت به رقیب همشهری، با یک امتیاز بالاتر از میلان امید اول فتح اسکودتو محسوب می شود. زیر نظر سیمونه اینزاگی، اینتر در این فصل فقط در یک بازی لیگ را شده و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است.

 

 

نشریه کالچومرکاتو مدعی شد استیون ژانگ، رئیس جوان باشگاه اینتر از عملکرد سرمربی جوان این تیم رضایت داشته و قصد دارد قرارداد او را تمدید کند. رئیس نراتزوری به زودی شخصا با سرمربی ایتالیایی دیدار خواهد کرد تا به اینزاگی تبریک گفته و البته مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز کند.

 

قرارداد فعلی اینزاگی در ژوئن 2023 به پایان می رسد. اما اینتر قصد دارد این قرارداد را تا سال 2025 تمدید کرده و همچنین دستمزد او را به بیش از چهار میلیون یورو خالص در هر فصل برساند. سرمربی اینتر در روزهای آینده با ژانگ دیدار خواهد کرد، اما به نظر روند مذاکرات برای تمدید از فصل بهار کلید خورده و در صورت توافق تا پیش از انتهای فصل این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اینتر میلان سیمونه اینزاگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان سیمونه اینزاگی سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد