Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس با پیروزی آبی‌پوشان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان طی دیداری در چارچوب هفته چهاردهم بیست‌ویکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷ امروز (شنبه - ۱۸ دی‌ماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه رده چهارمی مسی‌های میهمان و فاصله اندک کورس‌نشینان لیگ برتری، اهمیت و حساسیت این جدال را برای هر دو سرمربی سخت‌تر جلوه می‌داد. از این رو دو تیم با تمام قوای ممکن برای کسب حداکثر امتیاز وارد چمن ورزشگاه شدند و به مسابقه پرداختند.

استقلالی‌ها این دیدار را مطابق انتظار با میل هجومی بیش‌تری آغاز کردند و حتی یک بار هم در همان دقیقه نخست به گل رسیدند اما داور آن را مردود اعلام کرد. در ادامه آبی‌ها روی یک ضربه پنالتی به گل رسیدند تا ۱۰ دقیقه اول پربار شود.

در ادامه اما روی تیک ضدحمله و با اشتباه محض محمدحسین مرادمند، مسی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که مهاجم پیشین سرخابی‌ها بازی را به تساوی کشاند تا بازی در نیمه نخست به نتیجه برابر خاتمه یابد.

در نیمه دوم هم تا حدی بازی متعادل دنبال شد؛ تا جایی که آبی‌پوشان روی یک حمله ۲ نفره توانستند به ضربه پنالتی برسند و باز هم وینگ‌بک سیه‌‌چرده آبی‌ها توپ را به تور دروازه چسباند.

امین قاسمی‌نژاد که به‌جای رودی ژستد وارد زمین شده بود، در واپسین دقایق توانست روی اشتباه خط دفاعی مسی‌ها اولین گل خود را برای تیم فوتبال استقلال به ثمر برساند.

در پایان هم روی اشتباه مدافعین آبی و غفلت آن‌ها، مس به گلی دیرهنگام رسید که برای افزایش انگیزه جهت رسیدن به تساوی هم دیر بود.

تصمیمات داوری در این مسابقه در بسیاری از دقایق، اعتراض جدی کادرفنی و بازیکنان دو تیم را در پی داشت. با این نتیجه آبی‌ها یک هفته زودتر، تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر در صدر جدول باقی ماندند.

 

استقلال ۳
گل: کوین یامگا ۸ و ٦٠ - امین قاسمی‌نژاد ۸٦

مس ۲
گل: گادوین منشا ۳۵ - زاهر بن‌سلیمانی ۹۲

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانش‌گر، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده.
ترکیب مس: داوود نوشی‌صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بازی‌های جام حذفی در شبی برگزار شد که اغلب بازی‌ها به وقت‌های اضافه رسید و در نهایت آلومینیوم و تراکتور با ضربات پنالتی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در ابتدا فریبرز گرامی و محمد قریشی در زدن ضربه پنالتی ناکام ماندند و سپس نوبت به مجید علیاری، ستاره سابق مس رفسنجان، رسید تا رودرروی حسین پورحمیدی، شانس خود را امتحان کند.

دو پنالتی‌زن اول ضربه خود را به سمت راست زدند که گل نشد و پورحمیدی گرفت اما این بار علیاری در تصمیمی عجیب ضربه چیپ را برای گل‌کردن توپ انتخاب کرد که این ضربه ارتفاع بالایی داشت و به تیرک دروازه خورد.

نکته جالب اینکه ارتفاع توپ به حدی بالا بود که که به وسط تیر افقی دروازه خورد و حتی پایین هم نیفتاد و تا نزدیکی محوطه شش قدم پیش رفت تا آب سردی بر پیکر تیم ذوب آهن ریخته شود.

اگرچه بعد از این ذوب آهن یک پنالتی را گل کرد، اما دیگر از دست دادن سه پنالتی اول به منزله حذف این تیم از جام حذفی بود.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)