Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@05:59:54 GMT

دباغی: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته ایم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۶۴۷۶

دباغی: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته ایم

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان می گوید انگیزه بالایی برای حضوری موفق در مسابقات جام ملت های آسیا 2022 هند داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هاجر دباغی در ابتدا گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری تمرینات خود را به صورت مستمر آغاز کردیم و بازیکنان هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی در شرایط ایده آل و آرمانی خوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه بالایی برای حضوری در مسابقات جام ملت های آسیا 2022 هند و تمام سعی خود را می کنیم تا نتایج قابلی در این رقابتها کسب کنیم.

  وی درادامه درباره حریفان تیم ملی در این مسابقات گفت: خوشبختانه تجربه بازی با تیم های هند، چین و چین تایپه را دارم. همچنین کادر فنی فیلم بازیهای این تیم ها را برایمان آنالیز کرده است. بدون تردید تیم ها برای راهیابی به این رقابتها تلاش زیادی می کنند، چرا که سطح این مسابقات بالا است، ولی ما هم انگیزه و قدرت بالایی داریم.   مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان در پایان افزود: یکی از مشکلات ما برای آماده سازی تیم نداشتن بازیهای تدارکاتی است، البته چند بازی دوستانه برابر تیم های لیگ برتری انجام دادیم. فدراسیون فوتبال تلاش های زیادی کرد تا بازیهای تدارکاتی بین المللی برای ما فراهم کند، اما این امر اتفاق نیفتاد. به هماهنگی خوبی رسیده ایم و از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی داریم. برای موفقیت در این مرحله تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم