Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:25:55 GMT

علیزاده: باخت حق مس نبود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۶۵۱۸

علیزاده: باخت حق مس نبود

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان می‌گوید شکست در دیدار با استقلال حق تیمش نبوده است.

به گزارش ایسنا، علی علی‌زاده، قائم مقام باشگاه مس رفسنجان بعد از شکست ۳ بر ۲ این تیم مقابل استقلال اظهار کرد: به باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم باخت حقمان نبود. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باشگاه استقلال هم تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ما هم همینطور ادامه دهیم.

قائم مقام باشگاه مس درباره پنالتی‌های اعلام شده در این دیدار و عملکرد داور مسابقه گفت: نمی‌توانیم درباره صحنه‌های پنالتی و مسئله داوری صحبت کنیم. فوتبال تمام شد و به فکر بازی‌های بعد هستیم. سعی و تلاشمان این است که ریکاوری خوبی داشته باشیم و برنده بازی‌های بعدی شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی علیزاده تیم فوتبال مس رفسنجان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در دیدار حساسی از چارچوب لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه سلهرست پارک با ۴ گل مغلوب کریستال پالاس شد‌.

آنها در نیمه اول دو گل دریافت کردند و در نیمه دوم نه‌تنها موفق به تغییر نتیجه و گلزنی نشدند، بلکه دو گل دیگر هم دریافت کردند و با قبول شکست ۴-۰، شانس بازگشت به رده ششم جدول لیگ برتر را از دست دادند.

اریکسن پس از بازی در مورد عملکرد منچستر یونایتد در بازی امشب گفت: «یک ناامید بزرگ. ما افتضاح بودیم و خوب بازی نکردیم. مصدومیت یکی از مشکلات ما بود که نمی‌توانیم در آن دخالت داشته باشیم و وضعیت را تغییر دهیم.

ما باید هر کاری که می‌توانیم در زمین انجام دهیم. امروز اما اصلا مهم نبود که چه کسی در زمین است و چه کسانی مصدوم هستند. ما با همین بازیکنان افتضاح کار کردیم و نمایشمان شرم‌آور بود. همه می‌توانستند بهتر بازی کنند. نمی‌دانم چرا اینطور شد.

ما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما سعی کردیم آنچه را می‌توانیم انجام دهیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما به‌عنوان بازیکن تقصیر را برعهده خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!