Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شاکله اصلی انقلاب اسلامی ایران تفکر شیعی و استکبارستیزی است و آمریکای جنایتکار با وجود تحمیل جنگ‌های نیابتی در منطقه جهت از بین بردن تفکر شیعی شکست خورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل عصر امروز در یادواره شهدای لاهرود مشگین‌شهر اظهار داشت: یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم چرا که شهید سلیمانی در امر انسجام و وحدت مسلمانان گام‌های بزرگی برداشت و سبب شد تا استخوان‌های آمریکایی‌ها و صهیونیسم شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لاهرود نیز بیان کرد: مردم شهیدپرور لاهرود کارنامه درخشانی دارند و 132 شهید والامقام سند معتبری برای داشتن انسان‌های مومن، متدین و ولایتمدار است که تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی شده و وظیفه و رسالت ما در این راستا ادامه راه شهدای والامقام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: قطع یقین شاکله اصلی انقلاب اسلامی ایران تفکر شیعی و استکبارستیزی است و این موضوع کاملا مشخص و ملموس است که آمریکای جنایتکار با وجود تحمیل جنگ‌های نیابتی در منطقه جهت از بین بردن تفکر شیعی شکست خورده است و این موضوع سبب شده تا شکست سنگینی را متحمل شود.

محمدی‌اصل تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ملت ایران اسلامی و در بین کشورهای اسلامی روز به روز نفوذ فرهنگی و سیاسی خود را افزایش داده و به عنوان الگوی برای مردم منطقه و جهان تبدیل شده است که باید قدردان این فرهنگ ارزشمند و ناب باشیم و برای صیانت از آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزارشدبرگزاری یادواره شهید سلیمانی در منطقه عشایری دهستان رودخانه‌بر رودان+تصاویریادواره شهدای غواص و اجتماع عزاداران فاطمی در خواجه ربیع برگزار شد

وی بیان کرد: مقام و منزلت شهید به قدری بلند است که در قرآن چندین بار در شان و منزلت شهدا سخن گفته شده و این ادای دین در برابر شهیدان والامقام را به یک اصل اساسی تبدیل می‌کند و در این زمینه جوانان ایران اسلامی با پیروی از ولایت و مکتب عاشورا و با سلاح ایمان بر استکبار جهانی به ویژه آمریکا پیروز شده و سیاست‌های غلط و تروریست‌پرور آنان به برکت خون شهدا و با وجود دلیر مردانی همچون شهید سلیمانی نقشه بر آب شده است.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سلیمانی تفکر شیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند