Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: وزارت اقتصاد برای حل مشکل سرخابی‌ها سه گواهی صادر کرده است گواهی اول را سازمان امور مالیاتی صادر کرده مبنی بر این که این دو تیم ترتیبات بازپرداخت بدهی مالیات خود را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: گواهی دوم را هم سازمان خصوصی سازی صادر کرده است که تا فوریه ۲۰۲۲ این دو تیم وارد بورس شوند و گواهی سوم را هم وزیر اقتصاد صادر کرده که مجامع این دو تیم براساس آن تفکیک شده و به جای این که سه وزیر واحد در مجامع استقلال و پرسپولیس باشند دو وزیر در یک باشگاه و دو وزیر در باشگاه دیگر منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانزاده ادامه داد: با این حال و باوجود اینکه همراهی‌های بسیار، متأسفانه ایرادات AFC باقی مانده و به گفته AFC تأثیر مهمی که سهامداران یا مدیر یک باشگاه می‌تواند در یک دوره لیگ در باشگاه دیگر بگذارند پذیرفتنی نیست و باید این مشکل حتماً رفع شود و کنترل این باشگاه‌ها متفاوت باشند.

وی گفت: جدا کردن کنترل این باشگاه‌ها اتفاقی است که به زودی برای این دو باشگاه رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

ملیحه آدینه کد خبر: 1124941 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران صادر کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: برای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای امسال  صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: قبل از این پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی برای تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، ناظر عالیه معماری معاونت شهرسازی در محل پروژه حاضر است و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران