Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@18:07:49 GMT

بازگشت فرشته کریمی به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۵۱۳

بازگشت فرشته کریمی به تیم ملی

قرار است ستاره فوتسال زنان ایران در روزهای آینده رسماً به جمع ملی‌پوشان برای حضور در تورنمنت کافا 2022 اضافه شود و همراه تیم ملی در این رقابت‌ها باشد.

به گزارش "ورزش سه" زمانی‌که فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان معرفی شد و سپس او از فهرستی 20 نفره برای حضور در نخستین اردوی ملی بعد از تعطیلی 2 ساله رونمایی کرد، چند ابهام در فهرست سلیمانی باعث جنجال در رسانه‌ها شد؛ عبور از نام چهره‌هایی چون فرشته کریمی، نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی و فهیمه زارعی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین غیبت فرشته کریمی بیش از سایرین به چشم آمد؛ بهترین فوتسالیست زن آسیا که این روزها در لیگ کویت در حال درخشش است، نامش در جمع نفرات دعوت‌شده به اردوی ملی نبود و این اتفاق خبرساز شد.

 

اما حالا با تایید سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، فدراسیون فوتبال مکاتبات خود را با مدیران اتحادیه فوتبال کویت آغاز کرده و از آن‌ها درخواست داشته تا فرشته کریمی را در ایام رقابت‌های کافا 2022 در اختیار تیم ملی فوتسال زنان ایران قرار دهند.

 

کریمی در آن برهه باید برای تیم سلوی الصباح به میدان برود و در صورت موافقت باشگاه کویتی و مدیران فوتبالی این کشور، ستاره ایرانی می‌تواند برای حضور در کافا 2022 به تاجیکستان سفر کند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد برای ستاره ایرانی رخ خواهد داد.

 

 

با این‌حال باید دید که آیا پیش از شروع کافا، فرشته کریمی به تهران سفر می‌کند و همراه کاروان تیم ملی عازم دوشنبه تاجیکستان می‌شود یا مستقیماً از کویت به دوشنبه سفر خواهد داشت.

 

گفتنی است که از 19 تا 29 ژانویه 2022 (28 دی‌ماه تا 8 بهمن ماه) به میزبانی دوشنبه تاجیکستان و با حضور تیم‌های ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تورنمنت کافا 2022 برگزار می‌شود.

فوتسال بانوان فرشته کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فرشته کریمی فوتسال زنان فرشته کریمی کافا 2022 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال

حضور عادل فردوسی پور برای اولین بار پس از سالها عدم حضور در مرکز صداوسیما برای مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)