Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:39:13 GMT

تاکتیکی‌ترین گل هفته چهاردهم لیگ برتر (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۵۲۶

گل اول سپاهان به فولاد، با شوت سروش رفیعی و پس از ۱۳ پاس پیاپی در فاز حمله زده شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین سال حضور محرم نویدکیا در سپاهان تیم او هم شکل علی‌رغم پنج شکستی که در 14 هفته گذشته به نامش ثبت شده،  در بخش هجومی بهتر شده و شاهد کارهای تاکتیکی مداومی در ترکیب طلایی پوشان هستیم.


 یکی از همین حرکات را در نیمه اول دیدار برابر فولاد خوزستان شاهد بودیم که درنهایت پس از رد و بدل شدن 13 پاس بین بازیکنان تیم در فاز هجومی، تبدیل به گل اول شاگردان محرم نویدکیا در مصاف با فولاد خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توپ پس از چند پاس متوالی، سرانجام در محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید و او هم سریع توپ را به امید نورافکن رساند که یکی دو متر آنطرف تر ایستاده بود و مدافع چپ سپاهان نیز بلافاصله موقعیت را با یک پاس رو به عقب برای شوتزنی سروش رفیعی فراهم کرد. در ادامه سروش رفیعی هم بدون اینکه مکثی داشته باشد، با یک ضربه روی پای راست دقیق و زمینی دروازه احسان مرادیان را در حالی باز کرد که این دروازه بان فقط فرصت نظاره کردن توپ را پیدا کرد.


این گل را می‌توان یکی از تاکتیکی‌ترین گل های فصل و البته تاکتیکی‌ترین گل هفته نامید که با پاس های متوالی به سرانجام رسید تا تیم محرم نویدکیا در کنار استقلال مهم‌ترین پیروزی‌های هفته چهاردهم را به نام خودشان بزنند.

 

 

همانطور که در تصویر مشخص است، سپاهانی‌ها برای ثبت این گل از قسمت‌های مختلف زمین به استثنای منطقه راست هجومی تیمشان بهره گرفته‌اند.

فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمینه و بیشینه دمایی چهاردهم اردیبهشت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  کارشناسان هواشناسی کمینه و بیشینه دما‌های امروز مناطق مختلف استان سمنان را اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • کمینه و بیشینه دمایی چهاردهم اردیبهشت در استان سمنان
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس