Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست تیم‌فوتبال سپاهان گفت: مسئولان AFC از امکانات ما بازدید و رضایت داشتند و سپاهان قطعا برای دریافت میزبانی اقدام کرده و درخواست میزبانی می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، رضا فتاحی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریافت مجوز حرفه‌ای با توجه به استاندارهای AFC و سخت‌گیری‌های که در این مورد دارد و هرسال نیز بیشتر از گذشته می‌شود، کار ما را بسیار سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت مجوز حرفه‌ای از آبان ماه سال گذشته یک کارگروه با مدیریت ساکت و اعضای هیئت مدیره تشکیل شد و بخش‌های مختلفی از جمله آکادمی، بخش‌های مالی و حقوقی و مجموعه نقش‌جهان درگیر گرفتن مجوز حرفه‌ای بودند. مجموعه ما برای دریافت مجوز زحمت بسیاری کشید و خوشبختانه توانستیم مجوز را کسب کنیم.

وی درباره دلائل انتخاب ورزشگاه اراک برای میزبانی از پرسپولیس، تصریح کرد: با جلسه‌ای که نویدکیا با کادرش برگزار کرد، همه موارد لازم را زیر نظر گرفتند و یکی از مهم‌ترین مسئله‌ها، بحث مسافت بود و اراک مسافت نزدیکی به اصفهان دارد و این شهر بنا به تصمیم‌کادر فنی برای میزبانی انتخاب شد. مجموعه اراک بسیار به ما کمک و همه امکانات را برای سپاهان فراهم کردند و از باشگاه آلومینیوم و هیئت فوتبال اراک تشکر می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: با آمدن ساکت و اعضای هیئت مدیره جدید و  حضور نویدکیا در راس کادر فنی، استراتژی باشگاه بنا به آن بوده که فقط کار خودش را انجام دهد و روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم. ممکن است داور گاهی سوت اشتباهی بزند،چه کاری باید انجام دهیم؟ ما به جای هوچی‌گری، اعتراض خودمان را به اشتباهات داوری را به صورت مکتوب اعلام‌کرده‌ایم. استراتژی ما بر اساس احترام به همه از مجموعه داوران تا سازمان لیگ و فدراسیون بنا شده و این راه را نیز ادامه خوا هیم داد. چون می‌دانیم با احترام‌نتایج دلخواه‌مان را می‌گیریم و دل هواداران‌مان را شاد خواهیم کرد.

نورافکن: امیدوارم حضورم در سپاهان ادامه‌دار باشد/ می‌خواهیم با شکست ‌عراق صعودمان را قطعی کنیممرزبان: هدف سپاهان بازی باکیفیت و قهرمانی در لیگ برتر استروایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان

وی در پاسخ به اینکه سپاهان برای دریافت میزبانی در لیگ قهرمانان اقدامی خواهد کرد یا خیر،گفت: طبق تقومی که AFC به ما اعلام کرده،امسال هم بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. البته هنوز قرعه‌کشی انجام‌‌ نشده و ما منتظر برگزاری مراسم قرعه‌کشی هستیم. مسئولان AFC از امکانات ما بازدید و  رضایت داشتند و سپاهان قطعا برای دریافت میزبانی  اقدام کرده و درخواست میزبانی می‌دهیم.

انتهای پیام/170/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجوز حرفه ای برای دریافت دریافت مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود