Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل گفت: حمله به عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را به هم ریخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "قدرت اله نیاصادق"،  تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگارایلام بیدارگفت: شهید سلیمانی بک فرد نبود بلکه یک مکتب بود که امروز به سمبل مقاومت تبدیل شده است.

وی افزود: حاج قاسم در جبهه های نبرد علیه باطل توانست با فعال سازی محور مقاومت کشورهای استکباری را با به عقب براند و این امروز به یک مطالبه برای بیرون راندن این کشورها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاصادق در ادامه گفت: محور مقاومت امروز توانسته پاسخ محکمی به استکبار بدهد تا آن ها را مجبور کند از منطقه خارج کند.

تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل بیان داشت: شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناک تر است و این امر موجب شده تا در دنیا مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک راهبرد برای ملت های آزادی خواه مورد مطالبه قرار گیرد.

نیاصادق خاطرنشان کرد: حمله به عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا و همدستانش را به هم ریخت و باعث شد تا افول آمریکا و جبهه استکبار بیشتر نمایان شود  و این کشور رفته رفته از کشورها خارج می شود تا جایی که امروز کشورهای آزاده دنیا خواستار خروج کشورهای استکباری از مرزهای خود هستند.

وی یادآورشد: امروز ایران اسلامی درامنیت کامل به سر برده و دشمنان جرات نزدیک شدن به آن را ندارند و امنیت منطقه خاورمیانه با امنیت ایران گره خورده و برای هر برنامه ریزی حضور ایران ضروری است.

 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح