Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، یک نمونه عالی از عبور از حد مجاز، استالونه آن است؛ یک تغییر وحشیانه از فراری ۸۱۲ GTS که در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد.

اما نسخه نقره‌ای و آبی استالونه در مقایسه با جدیدترین نسخه منتشر شده توسط منصوری در سال ۲۰۲۲ اهلی و رام به نظر می‌رسند.

کابریو با موتور ۱۲ سیلندر هنوز هم نام استالونه را یدک می‌کشد، اما اکنون با روکش‌های نارنجی همراه با تریم سفیدرنگ عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند نسخه نقره‌ای، استالونه منصوری با تعداد بی‌شماری از قطعات فیبر کربن عرضه می‌شود که نمای جلویی را نسبتا شلوغ نشان می‌دهد. داستان در قسمت عقب نیز یکسان است، با فلپ بزرگ عقب که در سرتاسر این ناحیه قرار دارد، همراه با سیستم اگزوز چهارگانه.

برخلاف نسخه قبلی، استالونه با رنگ داخلی مطابقت دارد. تریم داشبورد، صندلی‌ها، کارت‌های در و کنسول میانی همگی دارای رنگ نارنجی هستند. صندلی‌ها نیز دارای رنگ سفید هستند. قطعات فیبر کربن در سرتاسر کابین به‌علاوه پدال‌های آلومینیومی به چشم می‌خورند.

مانند بسیاری از آثار منصوری، تیونینگ تنها به زیبایی‌شناسی ختم نمی‌شود. مهندسان این شرکت توانسته‌اند نیروی بیشتری را از موتور ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی تولید کند. اکنون ۸۳۰ اسب‌بخار و ۷۴۰ نیوتن‌متر یا ۴۱ اسب‌بخار اضافی و ۲۲ نیوتن متر قدرت و گشتاور تولید می‌شود. این اعداد به ۸۱۲ GTS استالونه اجازه می‌دهد تا سرعتش در ۲.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۴۵ کیلومتر در ساعت را داشته باشد.

کد خبر 648721 برچسب‌ها خودرو - جهانی خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 خودرو «حیم زیتون» وزیر آموزش رژیم اسراییل دچار حادثه شد. گفته شده پدر این وزیر مجروح شده است. روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسراییل با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد. تصاویر خودروی این وزیر پس از تصادف را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته