Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - از آنجایی که او نمی‌توانست صندلی مناسب خود در پرواز بیزنس کلاس پیدا کند مجبور شد تا هواپیما را عوض کرده و با یک پرواز درجه ۱ (فرست کلاس) راحت‌تر سفر کند. این ماجرای «بو بروان» ۷ فوت و ۱ اینچی بود که از ایالت کارولینای شمالی به ایالت جورجیا سفر می‌کرد. بو برای آنکه فضای بیشتری برای دراز کردن پاهایش داشته باشد یک صندلی در ردیف خروجی رزرو کرد، اما زمانی که سوار هواپیما شد متوجه شد که اصلا در صندلی اش جا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بو سپس از مهماندار هواپیما کمک خواست و به او گفته شد که به هواپیمای دیگری نقل مکان کند تا بتواند به راحتی سفر خود را انجام دهد. بو در این باره گفت: «سفر برای من همیشه یک چالش بزرگ است و پرواز می‌تواند به طور جدی برایم نارحت کننده باشد.»

بیشتر بخوانید

شکسته شدن شیشه هواپیما در آسمان

او افزود :« وقتی سوار هواپیما شدم یک صندلی در ردیف رخوجی رزرو کرده بودم، اما آنقدر قدم بلند بود که نمی‌توانستم در آن جا شوم. زانوهایم به صندلی مقابل می‌رسیدند و من کاملا گیر کرده بودم و نمی‌توانستم بنشینم یا بلند شوم. وقتی به مهماندار جریان را گفتم او بسیار مهربان بود. آن‌ها سپس به من اطلاع دادند که هواپیمایم را تغییر داده اند و به درجه یک ارتقاء داده شده است و این بسیار عالی بود.»

بروان که یک فیلمبردار است گفت که این پرواز تنها ۴۰ دقیقه طول کشید، اما در مقایسه این ۴۰ دقیقه برایش بسیار خوشایند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافر هواپیما قد بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو جنسیس GV80 2025 در سیکل ترکیبی از 11.7 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند و با استفاده از سوخت بدون سرب RON 95 کار می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو جنسیس GV80 2025 از یک موتور ۳.۵ لیتری بنزینی V6 بهره می‌برد که ۲۷۹ کیلووات قدرت در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر بین ۱۳۰۰ و ۴۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند و با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته همراه است؛ شرکت تولیدکننده ادعا می‌کند که شتاب این خودرو در عرض ۵.۶ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

خودرو جنسیس GV80 2025 در سیکل ترکیبی از ۱۱.۷ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند و با استفاده از سوخت بدون سرب RON 95 کار می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۸۰ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۴۹۴۰ و ۱۹۷۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۷۱۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۵۵ میلی‌متر است؛ ظرفیت صندوق عقب خودرو ۷۳۵ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های ردیف دوم خودرو تا می‌‏شود ظرفیت آن به ۱۰۹۷ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودرو جنسیس GV80 2025 دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص خودرو، عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هشدار توجه راننده، دستیار هوشمند محدودیت سرعت، دوربین دید فراگیر و نظارت بر فشار باد لاستیک است؛ از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۲۲ اینچی، سیستم تعلیق تطبیقی، نور بالا اتوماتیک، نمایشگر ۱۲ اینچی، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی در ۱۸ جهت، ماساژور صندلی‌های جلو، ناوبری ماهواره‌ای، شارژر بی‌سیم گوشی و آینه‌های تاشو برقی اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی، قرمز و سبز وارد بازار می‏‌شود.

کد خبر 749268

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده