Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  هفته گذشته بود که زن میانسالی در تهران به اداره پلیس رفت و گفت دخترش به نام نسرین به طور ناگهانی ناپدید شده است.

وی در ادعایی گفت: من و شوهرم وضع مالی خوبی داریم. مدتی قبل متوجه شدیم دخترمان با مرد جوانی تلفنی و پیامکی ارتباط دارد تا اینکه امروز او برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این خیلی دنبال او گشتیم، اما خبری از نسرین پیدا نکردیم که احتمال دادیم فرد یا افرادی او را ربوده‌اند.

آدم‌ربایی دروغین برای گرفتن طلاق دختر

با شکایت زن میانسال پرونده به دستور قاضی میثم‌حسین‌پور، بازپرس شعبه‌هشتم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. بدین ترتیب تحقیقات برای پیدا کردن دختر جوان آغاز شد که مأموران دریافتند تلفن همراه دختر گمشده در شهرستان شیراز فعال است و با کارت بانکی وی هم در همان شهر از فروشگاهی خریده شده است.

سپس مأموران به دستور بازپرس راهی شیراز شدند که مشخص شد دختر جوان گم نشده است و همراه شوهرش در آن شهر زندگی می‌کند.

وی گفت: یکسال پیش ازدواج کردم و خانواده‌ام نیز موافق بودند تا اینکه مدتی قبل شوهرم با پدرم مشاجره لفظی کرد و از آن روز به بعد مادر و پدرم اصرار دارند از شوهرم جدا شوم. آن‌ها مدعی‌اند که سطح خانواده ما خیلی بالا است و از نظر فرهنگی و اجتماعی از خانواده شوهرم برتری داریم و باید از او جدا شوم. در این مدت آن‌ها خیلی برای من و شوهرم پاپوش درست کردند و حتی در دادگاه خانواده شکایت کردند که شوهرم مرا کتک می‌زند، اما من دست آن‌ها را رو می‌کردم و می‌گفتم شوهرم را دوست دارم.

آن‌ها وقتی به نتیجه نرسیدند ادعا کردند که شوهرم مرا دزدیده است در صورتی که من و شوهرم به خاطر رفتار‌های پدر و مادرم از تهران محل زندگی‌مان را به شیراز منتقل کردیم. پس از این مأموران پلیس از شاکی تحقیق کردند. وی گفت: خانواده ما و خانواده دامادمان از نظر فرهنگی و مالی در یک سطح نیستند و به همین خاطر تصمیم داشتیم دخترمان از شوهرش جدا شود. در این مدتی که به دادسرا‌ها رفت و آمد داشتم با زنی آشنا شدم که پیشنهاد داد اگر شکایت آدم‌ربایی کنم دامادم مجبور می‌شود دخترم را طلاق دهد که به دروغ در اداره پلیس ادعای آدم‌ربایی را مطرح کردم.

بدین ترتیب پروند آدم‌ربایی برای همیشه بسته شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آدم ربایی دختر گمشده اخبار حوادث طلاق آدم ربایی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازیگران بازار آزاد بازیگران پیشکسوت ایران ریحانه پارسا اینستاگرام ستاره معصومی ستاره معصومی و مهدی قائدی قیمت طلا ریحانه پارسا آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های جهان، شیما رفعت الاریر دختر شاعر فلسطینی، چهارماه پس از مرگ پدرش در حمله‌ای مشابه، روز جمعه در حمله هوایی اسراییل به خانه‌ای در غرب شهر غزه، در کنار خانواده‌اش کشته شد.

به گفته شاهدان عینی و دوستان خانواده، شوهر الاریر و پسر دو ماهه آنها نیز در این موشک‌باران جان باختند. طبق این‌روایت سه موشک رژیم صهیونیستی به خانه‌ای که این خانواده در آن پناه گرفته بودند اصابت کرد.

نیروی دفاعی اسراییل درباره این حمله به شبکه سی‌ان‌ان گفت از قوانین بین‌المللی پیروی می‌کند و تلاش می‌کند «آسیب غیرنظامیان را کاهش دهد».

شیما دختر رفعت الاریر شاعر فلسطینی بود. این شاعر همراه چند تن دیگر از اعضای خانواده‌اش در حمله هوایی اسراییل به خانه‌شان در محله شجایا در ماه دسامبر کشته شد.

الاریر اکتبر با سی‌ان‌ان صحبت کرده بود و در آن زمان در حال بررسی بود که آیا در خانه خود در شهر غزه بماند یا همراه همسر و ۶ فرزندش به سمت جنوب فرار کند. در آن زمان، این نویسنده و چهره دانشگاهی ۴۴ ساله گفت که چاره‌ای جز ماندن در شمال ندارند، زیرا «جای دیگری برای رفتن ندارند».

ساکنان محله الریمال گفتند شیما و خانواده اش چهار ماه پیش از خانه خود در شجاعیه آواره شده بودند.

مصعب ابوطها، شاعر فلسطینی اهل غزه و دوست رفعت که اکنون در قاهره آواره است، نیز گفت شیما به تازگی در پیامی خبر مادر شدن خود را منتشر کرده بود و نوشته خود خطاب به پدر مرحومش را به اشتراک گذاشت.

وی نوشت: پدر، این نوه تو عبدالرحمن است، اما هرگز تصور نمی‌کردم تو را به این زودی و حتی قبل از اینکه او را ببینی از دست بدهم.

به گفته دفاع غیرنظامی فلسطین در غزه، شب جمعه در حمله اسراییل به اردوگاه پناهجویان نصیرات در مرکز غزه، حداقل ۱۵ نفر کشته شدند و حداقل دو کودک زیر آوار مفقود هستند.

کد خبر 6090755

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است