Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:52:43 GMT

برگزاری مجامع عمومی بانک آینده به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۸۵۷۸

برگزاری مجامع عمومی بانک آینده به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار مهر بانک مرکزی مطابق با مصوبات شورای پول و اعتبار در خصوص ضرورت شفاف سازی وضعیت سهامداری بانک آینده برگزاری مجامع عمومی این بانک را به تعویق انداخت.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی که بر روی سامانه کدال قابل مشاهده است بانک مرکزی اعلام کرده است به منظور اجرای ماده «۱» قانون اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی و با عنایت به صدور دستور موقت شعبه سوم دیوان عدالت اداری، موضوع نامه در خصوص اجرای بند الف از شق دوم مصوبه یک هزار و سیصد و بیست و یکمین جلسه شورای پول و اعتبار و توقف اجرای نامه‌های شماره ۰۰/۱۹۱۹۸۹ مورخ ۱۴۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷.۷و شماره ۰۰/۲۶۷۸۹۷ مورخ ۱۴۰۰.۰۹.۱۵ این بانک تا حصول شفاف سازی لازم مبتنی بر مصوبه مورخ ۱۴۰۰.۲.۷ شورای یاد شده و تا اطلاع ثانویه در این خصوص برگزاری مجامع عمومی بانک آینده از نظر این بانک امکان پذیر نمی‌باشد.

کد خبر 5395240 محمدحسین سیف اللهی مقدم

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار بانک مرکزی ایران بانک آینده شفافیت مالی وزارت جهاد کشاورزی لایحه بودجه 1401 نهضت ملی مسکن پیش فروش مسکن وزارت راه و شهرسازی ترکمنستان اوپک پلاس صادرات غیرنفتی قیمت دلار قیمت سکه بهار آزادی وزارت امور اقتصادی و دارایی رستم قاسمی بانک مرکزی ایران جواد اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت : تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد ، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

سید جلال موسوی خطیر در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گروه تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سالهای آینده است ،نخستین اقدام برای این منظور را افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در نمرات نهایی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه شواهد نشان دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر میکند و از استرس آنها می کاهد افزود : یکی از راهبردهای موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، بیشتر کردن تعداد نوبت های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد : با هوشمند کردن آزمون های سراسری ، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند