Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:29:08 GMT

پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۸۹۵۷

پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱

بی ام و برای سومین سال متوالی پرفروش‌ترین شرکت خودروسازی در سال ۲۰۲۱ شد.

به گزارش مشرق، شرکت تسلا با فروش ۳۱۳ هزار و۴۰۰  خودرو پس از بی ام و پرفروش‌ترین شرکت خودروسازی در سال گذشته شد. گفته شده، پس از این خودرو مرسدس بنز، لکسوس و آئودی پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا شده اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل تقاضای بسیار و افزایش تولید خودروهای شرکت تسلا، تعداد فروش خودروهای این شرکت در سال جاری بالا رفته و ممکن است مقام اول  فروش را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی، حدود ۲.۲ میلیون وسیله نقلیه لوکس در سال ۲۰۲۱ فروخته شد (حدود ۱۴.۷ ٪ از کل)، به این معنی که سهم تسلا در حال حاضر حدود ۱۴ ٪ است.

بر اساس گزارش‌ها شرکت خودروسازی ایلان ماسک در رقابت با رقبای خود بیش‌ترین اتومبیل‌ را به بازارها جهانی عرضه کرده بود. البته برخی از کابران بر این عقیده هستند که تسلا به دلیل تفاوت‌هایی با شرکت‌های دیگر دارد یک برند ممتاز نیست.

بی ام و ۳۳۶ هزار و ۶۴۴ تسلا ۳۱۳ هزار و ۴۰۰ خودرو، لکسوس ۳۰۴ هزار و ۴۷۵ خودرو مرسدس بنز - ۲۷۶۱۰۲ آئودی ۱۹۶ هزارو ۰۳۸ خودرو را به فروش رسانده اند.

منبع:اتوموتیو نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت خودرو اخبار خودرو بازار خودرو خودرو لوکس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پرفروش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی